Specialist Retentie si Loializare
Angajator: | Regina Maria |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.
Cerinte
In momentul in care vezi impactul pe care il are munca ta de zi cu zi, ai certitudinea ca te afli in locul potrivit si esti determinat sa devii mai bun. Impreuna cu noii tai colegi din echipa de Retail Vanzari, in rolul de Specialist Retentie si Loializare, vei prescrie pachetul medical potrivit pentru fiecare persoana si vei invata diferite strategii si tactici de loializare pentru o vanzare de succes.
Ce ne dorim de la tine:
- Experienta de minim 1 an in zona de relatii cu clientii, retentie si loializare;
- Sa fii o persoana entuziasta si sa ai o atitudine pozitiva;
- Sa fii orientat catre solutii si sa te adaptezi cu usurinta la diverse tipologii de oameni;
- Sa ai abilitati de comunicare, organizare si persuasiune.
Noi apreciem oamenii care:
- Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;
- Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
- Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;
- Isi doresc permanent sa se dezvolte si sa fie mai buni decat au fost ieri.
Sa-ti povestim pe scurt despre rol:
- Comunici cu pacientii care isi arata intentia de a rezilia contractul incheiat cu Regina Maria si utilizezi toate informatiile si resursele disponibile in scopul retinerii clientilor in reteaua de sanatate Regina Maria;
- Identifici motivul solicitarii de reziliere si gasesti solutii pentru a le arata pacientilor avantajele pastrarii abonamentului;
- Contactezi pacientii inainte de expirarea perioadei minime contractuale, cu scopul de a le oferi toate informatiile necesare si a le arata beneficiile reinnoirii contractului de servicii medicale;
- Identifici solicitarile pacientilor cu privire la abonamentele pe care le au, oferi raspunsuri profesioniste si te implici activ in rezolvarea problemelor semnalate de acestia.
E necesar sa...
- Ai studii superioare finalizate.
Alaturi de noi te poti bucura de beneficii precum:
- Traininguri de specialitate si program de inductie;
- Acces la cursuri si programe de integrare;
- Posibilitati de promovare in cadrul echipei sau in alte departamente;
- Abonament de servicii medicale si reduceri la partenerii Regina Maria;
- Abonament gratuit la Bookster si reducere la abonamentul fitness
- Tichete de masa;
- Zile de concediu suplimentare de ziua ta de nastere si pentru fiecare an petrecut in companie.
Te rugam sa ai in vedere ca vor fi contactati doar candidatii eligibili / care corespund criteriilor de eligibilitate.
Povestile de succes au intotdeauna in spate oameni pasionati de a construi, iar alaturi de noi sunt cei mai buni. Intr-o lume dinamica si intr-o continua schimbare, daca printre valorile tale se numara invatarea continua, grija, integritatea si capacitatea de a munci pentru un scop comun, atunci aici vei gasi inspiratia sa construiesti alaturi de noi un sistem medical performant si uman, cu impact in viata oamenilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist calitatea sistemelor si proceselor BUCURESTI, | |
Employer Branding Specialist (part-time/ collaboration) Hybrid | |
Accounting Process Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (8) |
Raporteaza eroarea la