Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari dispozitive medicale BUCURESTI, Otopeni, | |
Reprezentant Vanzari Echipamente Medicale(Bucuresti- zona SUD) Hybrid | |
Kinetoterapeut Vanzare Dispozitive Medicale Recuperare Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (85) |
Reprezentant vanzari dispozitive medicale
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Reprezentant vanzari dispozitive medicale active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Candidatul ideal
Studii superioare absolvite, de preferinţă: medicină/chimie/biochimie/biologie/inginerie medicală;
Experienţă profesională: minim 1 an într-un post similar de vânzări;
Carnet conducere: categoria B (obligatoriu);
Limba engleză nivel: avansat (scris și vorbit);
Comportament şi atitudini:
persoană sociabilă, dinamică, implicată; bun comunicator;
capacitatea de a-și duce acţiunile la bun sfârşit;
capacitate de adaptare organizaţională; gândire raţională; deschidere către nou;
rezistenţă la stres/lucru cu termene limită;
loialitate faţă de companie; integritate; onestitate;
bun utilizator al computerului (obligatoriu: Word și Excel);
necesitate permanentă de autoperfecţionare;
dispus în a desfăşura 80% din timpul orelor de lucru pe teren.
Responsabilitati
Descrierea jobului:
Administrează şi dezvoltă portofoliului de clienţi alocați;
Crează noi oportunităţi de vânzări în zona alocată;
Desfăşoară continuu activitatea de vizitare a clienţilor potenţiali sau dobândiţi pentru a asigura dinamica de vânzări;
Susţine constant o activitate de comunicare adecvată cu clienţii, favorizând tranzacţiile de vânzări;
Realizează activitățile de prezentare, promovare, negociere şi vânzare a produselor în conformitate cu politicile comerciale ale companiei;
Reprezintă compania în piaţa de profil;
Urmăreşte realizarea planului propriu de vânzări (lunar, trimestrial, anual);
Redactează şi transmite ofertele de produse, servicii către clienții alocați sau dobândiți;
Generează rapoarte de activitate către superiori;
Furnizează informaţii despre cererea – oferta de pe piaţa;
Răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienţi.
Alte informatii
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, în funcție de realizări;
Telefon de serviciu;
Laptop de serviciu;
Automobil de serviciu;
Evaluarea performantei la fiecare 12 luni, cu posibilitatea majorării salariale;
Pregătire tehnică de specialitate;
Training-uri de dezvoltare a abilităților specifice activității;
Posibilitate dezvoltare profesionala în cadrul echipei.
Raporteaza eroarea la