Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Aiud, Alba Iulia,

Alba Iulia, Blaj, Sebes,

Aiud, Alba Iulia, Blaj,

Angajăm Business Controller

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Angajăm Business Controller active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 06.10.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza un Business Controller in Alba Iulia, pentru clientul sau, principal producător european de încălțăminte tehnica, sport și outdoor.

    Locatie: Alba Iulia
    Tip Contract: Nedeterminat
    Program de lucru: L-V in intervalul 07:00-16:00

    Cerințe

    Studii superioare in domeniul Economic (Economia afacerilor sau Inginerie Economica)
    Minim 3-5 ani de experiență pe un rol similar in domeniul productiei de bunuri (firma producatoare, de preferat in regim LOHN)
    Experiență in utilizarea MS Office - Excel avansat
    Experiență in utilizarea diferitelor sisteme de management (ERP) - cunoașterea ASIS este un mare avantaj,
    Experiența în implementarea unui sistem de management, în calitate de analist utilizator, este un mare plus.
    Bune abilitati de comunicare in limba engleză; capacitatea de a înțelege și de a se exprima în italiană reprezintă un plus.

    Responsabilitati

    Descrierea postului (activitati principale):

    Raporteaza ierarhic CEO-ului și Directorului financiar al grupului.

    Elaboreaza bugetul economico-financiar al companiei precum și actualizările periodice ale acestuia
    Se asigura ca rapoartele solicitate de management, periodic, sunt realizate la timp si grad mare de acuratete
    Analieaza rentabilitatea comenzilor de producție în avans dar și dupa finalizarea acestora (consumuri)
    Identifica impreuna cu managerii de departament posibile initiative de imbunatatire a performantelor companiei si monitorizeaza implementarea acestora
    Propune, colecteaza de la utilizatori și raționalizeaza cererile de implementare a sistemelor informatice
    Asista utilizatorii în utilizarea a sistemelor informatice.

    Alte informatii

    Oferta:

    Salariu motivant proporțional cu nivelul de experienta
    Indemnizație de înlocuire a cantinei de aproximativ 7 euro/zi
    Se asigura cazarea pentru cei care doresc relocarea sau trebuie sa faca naveta.