Junior Accountant - Baneasa

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    Educatie: Diploma de licenta in Contabilitate, Finante sau un domeniu similar.
    Experienta: 0-2 ani de experienta in contabilitate sau finante. Stagiile sau rolurile part-time in contabilitate sunt un avantaj.
    Abilitati Tehnice: Cunostinte solide de Microsoft Office, in special Excel. Experienta cu software-ul de contabilitate SAGA constituie un plus.
    Abilitati Analitice: Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor, cu atentie la detalii.
    Comunicare: Abilitati bune de comunicare scrisa si verbala.
    Spirit de Echipa: Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa.
    Gestionarea Timpului: Abilitati organizatorice puternice, cu capacitatea de a gestiona mai multe sarcini si de a respecta termenele.

    Responsabilitati

    Introducere Date si Evidenta: Introducerea corecta a datelor financiare in software-ul de contabilitate si mentinerea unor evidente organizate ale tuturor tranzactiilor financiare.
    Conturi de Plati si Incasari: Asistarea in procesarea facturilor, gestionarea conturilor de plati si incasari si asigurarea platii/incasarii la timp.
    Reconciliere Bancara: Efectuarea de reconciliere bancara regulata pentru a asigura acuratetea in evidentele financiare.
    Raportare Financiara: Asistarea la pregatirea rapoartelor financiare lunare, trimestriale si anuale.
    Suport pentru Audit: Oferirea de suport in timpul auditurilor interne si externe prin pregatirea documentatiei necesare si raspunsul la cererile auditorilor.
    Monitorizarea Cheltuielilor: Monitorizarea si inregistrarea cheltuielilor, asigurandu-se ca acestea sunt conforme cu politicile companiei si cu liniile bugetare.
    Conformitate: Asigurarea conformitatii cu reglementarile financiare si politicile companiei si mentinerea la curent cu modificarile standardelor contabile.
    Asistenta la Depunerea Declaratiilor Fiscale: Suport in pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale si a altor documente obligatorii.
    Suport General: Asistarea echipei de finante cu diverse sarcini administrative si proiecte speciale, dupa cum este necesar.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Decontarea transportului
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (59)