Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (253)

Partener Clienti Retail - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Partener Clienti Retail - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2024
    Remote work: On-site

    Despre echipa noastra

    Suntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale. Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”. 

    Cum vei contribui

    • Identifici nevoile clientilor persoane fizice si le recomanzi cele mai potrivite solutii de economisire, investitii si creditare;
    • Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor BCR;
    • Asiguri asistenta clientilor existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile;
    • Gestionezi solicitarile clientilor referitoare la contractele de economisire-creditare;
    • Asiguri implementarea contractelor de economisire / creditare in sistemele informatice;
    • Dezvolti portofoliul de clienti prin oferirea de solutii personalizate profilului acestora.
    Ce te va ajuta sa ai succes
    • Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa;
    • Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;
    • Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj);
    • Studii superioare, de preferat in domeniul economic;
    • Minim 1 an experienta relevanta in institutii financiar-bancare/vanzari/relatii cu clientii/call center;
    • Certificat de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare (desfasurarea activitatii de distributie a produselor de asigurare aflate in portofoliul asiguratorilor cu care banca colaboreaza necesita obtinerea/detinerea si mentinerea valabilitatii Certificatului de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare, pe toata perioada de desfasurare a acestei activitati).
    Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim
    • Buget lunar de beneficii flexibile prin platforma Benefit Online;
    • Bonus in functie de performanta;
    • Buget pentru vestimentatie;
    • Facilitati bancare, beneficii pentru pensia privata si reduceri la polite de asigurare;
    • Cadouri de sarbatori si ocazii speciale;
    • Servicii medicale private pentru tine si familia ta;
    • Pana la 27 zile de concediu in functie de experienta profesionala;
    • Extra 7 zile libere/ an, dupa consumarea zilelor de concediu;
    • Zi libera pentru ziua ta de nastere;
    • Programe de dezvoltare personala, profesionala, wellbeing si platforme care iti permit sa inveti oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv.

    Pentru a afla cum prelucreaza BCR datele personale necesare in procesul de recrutare acceseaza bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>