Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (189)

Accounting Specialist - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.


Vezi toate job-urile Accounting Specialist - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.10.2024
    Remote work: On-site

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
    Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.

    Responsabilitati:

    • Verificarea și înregistrarea facturilor de marfă de la furnizori interni și externi,
    • Verificarea și înregistrarea deconturilor de cheltuieli în lei/valută,
    • Alocarea plăților la facturile achitate către furnizori,
    • Reconcilierea sumelor de plată către furnizori și angajați (deconturile de cheltuieli) ,
    • Reconcilierea fișelor de cont din aria de responsabilitate,
    • Efectuarea periodică a confirmărilor de sold cu furnizorii,
    • Înregistrare debitelor și reconcilierea sumei cu balanța ,
    • Cooperarea cu superiorul direct (Contabil Șef) pentru urmărirea respectării procedurilor financiar-contabile interne,
    • Importă si verifică nota de salarii,
    • Asigură suport altor departamente pentru întocmirea corectă a documentelor,
    • Asigură suport în cadrul auditului extern,
    • Îndosariază cronologic și arhivează documentele primare, confirmările de sold, corespondența și alte documente financiar-contabile,
    • Responsabil pentru întocmirea raportarilor interne solicitate de Contabilul Sef.

    Cerinte:
    • Studii superioare economice finalizate,
    • Cunoștințe solide de contabilitate,
    • Experiență anterioară pe un rol similar,
    • Cunoștințe bune de MS Office – Excel,
    • Cunoștințe utilizare SAP,
    • Orientare spre obiective și respectarea termenelor,
    • Capacitatea de a îndeplini responsabilități repetitive,
    • Atenție la detaliu și spirit analitic,
    • Cunostinte limba engleză – reprezintă un avataj,
    • Atitudine pozitiva si abilitati de comunicare si lucru in echipă.

    De ce să lucrezi pentru noi?
    • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
    • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
    • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
    • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
    • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Zile libere suplimentare
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Fun / Relax Area
    • Tichete de masa

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>