Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Expert achiziții publice / Coordonator departament Licitații BUCURESTI, | |
Expert achizitii publice Hybrid | |
Expert Telecommunications Programming Hero - Dual Mode Hybrid | |
Vezi job-uri similare (48) |
EXPERT ACHIZIȚII (Lucrări)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile EXPERT ACHIZIȚII (Lucrări) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Cerinte
• Nivel studii: superioare profil tehnic;
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel intermediar;
• Competențe digitale de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Permis auto: categoria B;
• Abilități soft: responsabilitate, comunicare, coordonare, inițiativă, planificare și organizare, etică, negociere, orientare către identificare de soluții și rezultate, lucru autonom și în echipă.
Responsabilitati
• Tratarea nevoilor de achiziții prin respectarea procedurilor de achiziții, respectiv organizarea și derularea procedurilor de atribuiri ale contractelor;
• Analiza documentației tehnice (desene, specificații, etc.) pentru a identifica nevoile de materiale și echipamente;
• Organizarea procedurilor de achiziție pentru produse în conformitate cu procedurile organizației și legislația în vigoare, în vederea asigurării cadrului contractual;
• Definirea sau modificarea, după caz, a clauzelor contractuale;
• Întocmirea documentului justificativ privind selecția furnizorului;
• Întocmirea raportului de evaluare a ofertelor;
• Completarea documentației de achiziție;
• Evaluarea candidaturii și ofertei, solicitarea clarificărilor, dacă este cazul, și întocmirea documentelor aferente procedurii;
• Avizarea documentelor aferente procedurii de achiziție;
• Încheierea contractului/acordului-cadru/actului adițional elaborat în sistem;
• Introducerea contractului/acordului-cadru/actului adițional/cotației în sistem.
Alte informatii
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: primă zi de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari, nr.60A, sect.2, București
Program de lucru: 08:00-16:00 L-V
Raporteaza eroarea la