Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Centru Productie Carne (Stefanestii de Jos) BUCURESTI, | |
Administrative Assistant Fruits & Vegetables (Stefanestii de Jos) BUCURESTI, | |
Coordonator Platforma Produse Proaspete (?tefanestii de Jos) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (27) |
Gestionar Depozit - Stefanestii de Jos
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail active.Vezi toate job-urile Gestionar Depozit - Stefanestii de Jos active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lagardère Travel Retail |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.
Cerinte
CANDIDATUL IDEAL:
• Experienta de 2-5 ani pe o pozitie similara;
• Experienta de lucru în Microsoft Excel – nivel mediu;
• Experienta de lucru în SAP (reprezinta un avantaj);
• Studii medii absolvite;
• Limba engleza – nivel mediu.
Soft skills:
• Corectitudine si simtul responsabilitatii;
• Profil orientat catre rezultate;
• Flexibilitate;
• Spirit de echipa.
Responsabilitati
CU CE TE VEI OCUPA:
• Introducerea marfii in stoc in baza documentelor de intrare;
• Asigurarea gestiunii fizice si scriptice a stocului de marfa;
• Asigurarea miscarilor si a evidentei stocurilor din cadrul depozitului;
• Urmarirea reclamatiilor primite din partea partenerilor și modificarea stocurilor in conformitate cu acestea;
• Deciderea alocarii marfii in zonele diferite din cadrul depozitului in functie de tipologia de marfa;
• Scoaterea din gestiune a produsele returnate la furnizor;
• Participarea la procesul de inventare.
Alte informatii
CE OFERIM
Contract de munca perioada nedeterminata;
Tichete de masa 30 lei pentru fiecare zi lucrata;
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa prietenoasa si o companie de renume;
Punctul de lucru este situat in Stefanestii de Jos, transportul fiind asigurat de companie (printr-un microbuz) de la gura de metrou Pipera – Depozit si retur;
Program de lucru: Luni-Vineri, 07:00 – 16:00;
Tichete cadou de Paste si Craciun;
Prima pentru evenimente deosebite (casatorie, nastere copil, etc.);
Primire calduroasa in echipa de CSR, pentru a lasa o amprenta a faptelor bune in comunitate. Ne place sa facem bine in jurul nostru!
Distractie si buna dispozitie la evenimentele corporate, care ne-au iesit super pana acum.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la