Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administrative Assistant Fruits & Vegetables (Stefanestii de Jos) BUCURESTI, | |
Executive Assistant (fixed-term contract) BUCURESTI, | |
Administrative Assistant Fruits & Vegetables (fixed-term contract) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (34) |
Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lagardère Travel Retail |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.
Cerinte
Candidatul ideal
Persoana responsabila, proactiva si dinamica;
Buna capacitate de organizare si prioritizare a responsabilitatilor;
Orientare catre rezolvarea situatiilor limita si atentie la detalii;
Bune abilitati de comunicare;
Atitudine pozitiva si orientare catre oameni;
Cunostinte medii de limba engleza;
Cunostinte bune de operare PC (pachet Ms Office).
Responsabilitati
DESCRIEREA POZIȚIEI
Inregistrarea si distribuirea corespondentei oficiale;
Preluarea / redirectionarea apelurilor telefonice si a mesajelor electronice (de tip e-mail);
Preluarea si organizarea comenzilor de rechizite, carti de vizita si consumabile;
Mentinerea relatiei cu agentia de travel pentru deplasarile in interes de serviciu ale angajatilor;
Mentinerea relatiei cu proprietarul cladirii sediului central, pentru situatii de natura administrativa;
Colaborarea cu angajatii si stakeholderii externi si oferirea suportului privind sarcinile administrative.
Alte informatii
CE OFERIM
Un mediu profesionist, dinamic, în continua dezvoltare, cu focus pe rezultate și grija față de oameni;
Bonus de performanță în funcție de senioritate și de atingerea obiectivelor;
Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni cu Bookster;
Tichete cadou de Paște și Crăciun;
Primă pentru evenimente deosebite (căsătorie, naștere copil, etc.);
Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development;
Primire călduroasă în echipa de CSR, pentru a lăsa o amprenta a faptelor bune în comunitate. Ne place să facem bine în jurul nostru!
Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la