Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Agribusiness - Sucursala Ferdinand Constanta Constanta, Mangalia, Navodari, | |
Tehnician electronist / Inginer electronist - Constanta Aplica fara CV | |
Consultant with English - Constanta Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (5) |
Reprezentant Relatii Clienti - Front Office Constanta
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Reprezentant Relatii Clienti - Front Office Constanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte
- Studii medii sau superioare;
- Experienta in domeniul bancar reprezinta avantaj;
- Diploma de bacalaureat este obligatorie;
- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală;
- Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte;
- Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel;
- Limba engleza - nivel mediu.
Responsabilitati
- Oferirea informatiilor cu privire la emiterea certificatelor digitale, conform solicitarilor clienților existenți, dar și clienților noi;
- Preluarea și ︁verificarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale;
- Introducerea și validarea în sistemul informatic a datelor specifice contractelor;
- Comunicare internă eficientă pentru soluționarea solicitărilor clienților cât mai rapid;
- Contactarea clienților în vederea promovării serviciilor și produselor companiei;
- Participarea la întâlniri alături de Account Manager;
- Încasarea contravalorii serviciului furnizat și emiterea bonului fiscal ︁către client;
- Emiterea raportului Z la finalul programului de lucru;
- Realizarea periodică a rapoartelor interne.
Alte informatii
Program: Luni - Vineri de la 9:00 la 18:00 cu 1h pauza de masa
Beneficii
- Abonament medical
- Asigurare de viata
- Training-uri
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Zile libere suplimentare
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la