Consultant Relatii Clienti - Front Office Timisoara

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Banci
  • Farmacie - Medicina
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Sannicolau Mare
  • Timisoara
  • Actualizat la: 18.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii medii sau superioare;
    - Experienta in domeniul bancar reprezinta avantaj;
    - Diploma de bacalaureat este obligatorie;
    - Bune abilități de comunicare scrisă și verbală;
    - Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte;
    - Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj;
    - Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel;
    - Limba engleza - nivel mediu.

    Responsabilitati

    - Oferirea informatiilor cu privire la emiterea certificatelor digitale, conform solicitarilor clienților existenți, dar și clienților noi;
    - Preluarea și ︁verificarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale;
    - Introducerea și validarea în sistemul informatic a datelor specifice contractelor;
    - Comunicare internă eficientă pentru soluționarea solicitărilor clienților cât mai rapid;
    - Contactarea clienților în vederea promovării serviciilor și produselor companiei;
    - Participarea la întâlniri alături de Account Manager;
    - Încasarea contravalorii serviciului furnizat și emiterea bonului fiscal ︁către client;
    - Emiterea raportului Z la finalul programului de lucru;
    - Realizarea periodică a rapoartelor interne.

    Alte informatii

    Program: Luni - Vineri de la 9:00 la 18:00 cu 1h pauza de masa

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    4500 - 5000 RON NET / luna
    Arad, Hunedoara, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara, Sannicolau Mare,

    Timisoara, Sannicolau Mare, Deta,

    Vezi job-uri similare (33)