Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Timisoara,

4500 - 5000 RON NET / luna
Arad, Hunedoara, Timisoara,

Timisoara,

Vezi job-uri similare (31)

Consultant Relatii Clienti - Front Office Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Consultant Relatii Clienti - Front Office Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Banci
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Sannicolau Mare
  • Timisoara
  • Actualizat la: 15.01.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii medii sau superioare;
    - Experienta in domeniul bancar reprezinta avantaj;
    - Diploma de bacalaureat este obligatorie;
    - Bune abilități de comunicare scrisă și verbală;
    - Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte;
    - Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj;
    - Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel;
    - Limba engleza - nivel mediu.

    Responsabilitati

    - Oferirea informatiilor cu privire la emiterea certificatelor digitale, conform solicitarilor clienților existenți, dar și clienților noi;
    - Preluarea și ︁verificarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale;
    - Introducerea și validarea în sistemul informatic a datelor specifice contractelor;
    - Comunicare internă eficientă pentru soluționarea solicitărilor clienților cât mai rapid;
    - Contactarea clienților în vederea promovării serviciilor și produselor companiei;
    - Participarea la întâlniri alături de Account Manager;
    - Încasarea contravalorii serviciului furnizat și emiterea bonului fiscal ︁către client;
    - Emiterea raportului Z la finalul programului de lucru;
    - Realizarea periodică a rapoartelor interne.

    Alte informatii

    Program: Luni - Vineri de la 9:00 la 18:00 cu 1h pauza de masa

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>