Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
6000 - 7500 RON NET / luna
BUCURESTI,

Aplica fara CV
6000 - 7000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (41)

Accountant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vulpoi - Toader Management active.


Vezi toate job-urile Accountant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Vulpoi - Toader Management
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    VTM este o companie înfiintata in Mai 2004 si al carei portofoliu contine clienti din domenii de activitate diverse precum industria petrolului, servicii de consultanta IT, telefonie mobila, industria de constructii, comertul cu bijuterii, sectorul cinematografic si sectorul imobiliar.

    VTM isi concentreaza activitatea pe urmatoarele tipuri de servicii: servicii de procesare si contabilitate, servicii referitoare la gestiunea resurselor umane, instruirea personalului, servicii de consultanta fiscala si financiara si servicii de reprezentare, servicii de administrare si management, cursuri de contabilitate si raportare conform IAS, translatari si implementari, ghidarea in alegerea programului financiar sau de contabilitate care corespunde cel mai bine specificului întreprinderii.

    Doua dintre cele mai valoroase atu-uri ale societatii noastre, intr-un domeniu cu o concurenta foarte dezvoltata si cu cerere in crestere, asa cum este domeniul financiar, sunt abordarea profesionala si grija fata de clientii cu care ne desfasuram activitatea.

    Dorinta noastra este de a convinge clientii prin profesionalismul nostru, ca serviciile de contabilitate si resurse umane nu sunt doar instrumente obligatorii cerute de legislatie, ci sunt instrumente financiare, respectiv genereaza un mediu de informare care, aplicat eficient, duc la economisirea de timp si resurse.

    Echipa noastra este formata din oameni tineri, cu un nivel profesional ridicat, determinati sa avanseze si sa performeze in activitatea de zi cu zi, astfel incat sa poata raspunde solicitarilor clientilor.

    Cerinte

    Ce ne dorim:

    Experienta anterioara de minim 2-3 ani (intr-o firma de prestari servicii profesionale de contabilitate - reprezinta avantaj);
    Cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat;
    Absolvent ASE (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate sau Fiscalitate);
    Cunostinte avansate de operare PC (Excel,Word, Outlook);
    Capacitatea de organizare si prioritizare a sarcinilor;
    Atentie la detalii;
    Abilitatea de a lucra cu mai multe termene limita in acelasi timp;
    Seriozitate si perseverenta;
    Abilitati de comunicare si lucru in echipa;

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitatile tale:

    Inregistrarea documentelor contabile in diverse programe de contabilitate,
    Intocmirea si inregistrarea situatiilor analitice in contabilitate;
    Verificarea corectitudinii documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare;
    Revizuirea lucrarilor efectuate de contabilii juniori pentru firmele repartizate unde se lucreaza in echipa;
    Efectuarea contabilitatii financiare pe baza contabilitatii primare, inclusiv calcularea impozitelor si taxelor cu respectarea unor termene agreate cu clientii si transmiterea de raportari catre management;
    Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare;
    Intocmirea raportarilor financiare anuale si raportarile contabile semestriale;
    Comunicarea catre client a informatiilor cu privire la: finalizarea lucrarilor;
    Cunoasterea legislatiei cu privire la spetele aparute in activitatea clientului.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    - Program de lucru flexibil; regim hybrid;
    - Bonuri de masa in format electronic;
    - Asigurare medicala;
    - Bonusuri corelate cu sistemul de beneficii si compensatii;
    - Prime de Paste/Craciun;
    - Cursuri profesionale si de dezvoltare profesionala;
    - Oportunitati de promovare si dezvoltare;
    - Evenimente corporate (teambuilding-uri, petreceri cu diferite ocazii);
    - Acces la biblioteca on-line Bookster.