Analyst with English & French
Angajator: | Servier |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.12.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.In urmatoarea perioada vom creste echipa Shared Services Center, atat pentru acesta pozitie cat si pentru alte roluri.
Daca ai solide abilitatile financiare si de limbi straine si ai lucrat in SSC/BPO minim 3 ani, te invitam sa aplici, urmand sa te contactam imediat ce deschidem rolurile si daca indeplinesti cerintele.
Profilul ideal:
- Absolvent invatamant superior (Economie, Finante, Administrarea Afacerii)
- Cunostinte aprofundate SAP4hana – capacitatea de a naviga independent in modulele SAP contractate si de a oferi consiliere/consultanta angajatilor din subsidiare si/sau noilor colegi
- Limba engleza & franceza (sau alta limba straina din teritoriul UE) nivel avansat
- Intelegere solida a proceselor, practicilor si proceduri specifice unui SSC, derulate independent
- Capacitate excelenta de a procesa volume mari de date utilizand diverse sisteme
- Excelente abilitati de Comunicare verbala si scrisa & Colaborare (interrelationare in echipe transversale)
- Rezilienta: capacitatea de a gestiona interactiunile cu angajatii din subsidiare la timp, cu calitate
- Capacitatea de a identifica probleme, de a colecta si analiza raspunsuri si de a implementa cele mai bune solutii pentru nevoile locale si ale subsidiarelor
- Abilitati analitice: capacitatea de a analiza date, de a identifica tendinte si de a trage concluzii relevante
- Orientare catre detalii: atentie ridicata la detalii si acuratete, pentru o procesare eficienta
- Independent, cu o atitudine pozitiva, constructiva
- Acuratete, atentie la detalii, spirit de observatie, precizie si corectitudine
- Flexibilitate & deschidere la sugestii, atitudine proactiva, in cautare de noi resurse si idei
- Cunostinte solide Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Internet Explorer
Responsabilitati:
- participa in procesele de tranzitie efectuand deplasari in subsidiare si colaboreaza eficient cu reprezentantii locali pentru intelegerea, documentarea si relocarea in SSC a proceselor aferente (P2P si T&E, O2C, R2R)
- asigura procesarea la timp si exacta a tranzactiilor in cadrul proceselor desemnate (P2P si T&E, O2C, R2R), pentru a asigura livrarea la standarde inalte a serviciilor convenite pentru subsidiare
- organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor, conform documentelor justificative
- asigura arhivarea electronica/fizica a documentelor justificative, conform cerintelor interne/standardelor agreate
- furnizeaza rapoarte lunare aferente activitatilor derulate, in baza template-urilor agreate sau rapoarte ad-hoc
- participa si raspunde cerintelor de audit intern si de Group, oferind suportul si documentele justificative aferente
- functie de nevoi, efectueaza raportari lunare/trimestriale/anuale si input pentru bugetarea anuala (volume, timp alocat etc.)
- ofera asistenta si suport la nivel inalt (conform SLAurilor si cu acuratete) pentru clienti interni si externi in ceea ce priveste nevoile si problemele ivite si aferente activitatilor derulate/tranzitate
- ofera suport la analiza, documentarea, imbunatatirea si automatizarea proceselor/fluxurilor de lucru existente si a SLA-urilor, venind proactiv cu propuneri specifice si fiind implicat in implementarea acestora
- elaboreaza si actualizeaza proceduri de standarde operationale (SOP-uri) pentru procesele gestionate in cadrul departamentului si/sau diviziei, utilizand formatele agreate
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare de viata
- Abonament la sala sport
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Decontarea transportului
- Plata / compensare ore suplimentare
- Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Fun / Relax Area
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete culturale
- Tichete cadou
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
General Ledger Analyst with English BUCURESTI, | |
Cash collection with Advanced French Aplica fara CV | |
Accounting/Cash management Specialist with Advanced French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (215) |
Raporteaza eroarea la