Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Order Management Supply Network Operations Specialist Hybrid | |
Contracts Execution Specialist Hybrid | |
Accounts Payable Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (49) |
Specialist logistica
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Neolife Medical Center active.Vezi toate job-urile Specialist logistica active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | Neolife Medical Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Neolife Medical Center este una dintre cele mai bine echipate clinici medicale cu profil oncologic din Romania, cu tehnici si echipamente medicale de diagnostic si tratament aduse in premiera in tara.
Avand doua centre in Bucuresti si cate unul in Iasi, Brasov, Braila si Ramnicu Valcea, cu echipe multidisciplinare care includ specialisti si experti din toate domeniile medicale, tehnici inovative, de pionierat, pentru diagnosticul si tratamentele oncologice constituie principalele puncte forte pe care Neolife le pune la dispozitia pacientilor.
10 ani in Romania, peste 200.000 de pacienti tratati, alte sute de mii de investigatii.
O echipa performanta care creste in permanenta. Poti fi tu cel care ni se alatura!
Cerinte
• absolvent studii superioare;
• cunostinte foarte bune de operare PC, in special Excel;
• cunostinte medii de limba Engleza;
• experienta anterioara in domeniul administrativ / logistic reprezinta un avantaj;
• capacitate de organizare si atentie la detalii;
• abilitati de lucru in echipa;
• capacitatea de a lucra independent și respectarea termenelor limită;
Responsabilitati
• Preia, organizeaza, depoziteaza marfa receptionata si o distribuie conform solicitarilor primite catre departamentele medicale si receptiile clinicii;
• Transmite comenzi catre firmele externe colaboratoare pentru echipamentele de lucru necesare, consumabile sau orice alt tip de materiale;
• Face verificarea zilnica a facturilor si transmite catre superiorul direct orice neregula constatata;
• Mentine la zi situatia bunurilor de serviciu alocate angajatilor companiei;
• Desfasoara activitati de protocol, cand este necesar (deplasari pentru invitatii societatii sau echipa de management, preluarea documentelor de la institutii / autoritati, etc.);
• Solutioneaza aspectele de ordin administrativ si asigura remedierea situatiilor neprevazute necesare bunei desfasurari a activitatii centrului medical.
Alte informatii
• Tichete de masa;
• Abonament la sali de fitness;
• Posibilitatea de promovare si dezvoltare profesionala;
• Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si stimulant;
• Mediu de lucru prietenos si sustinator.
Salariu
4000 - 5000 RON
Raporteaza eroarea la