Asistent Administrativ Juridic
Angajator: | Metropolitan Residence |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.
Cerinte
Studii superioare in domeniul juridic;
Limba Engleza – nivel mediu/conversational;
MS. Office – nivel avansat;
Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientare catre solutionarea problemelor;
Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata;
Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii;
Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.
Responsabilitati
Organizarea si actualizarea documentelor arhivate;
Redactarea contractelor si a actele aditionale;
Oferirea suportului catre departamentul Juridic;
Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi;
Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul Financiar-Contabil;
Primirea corespondentei, sortarea acesteie si transmiterea lor catre departamentele dedicate;
Mentine legatura si transmite corespondenta catre departamentul juridic;
Ofera suportul si se implica in task-urile transmise de catre directorul general;
Organizeaza agenda directorului general, programeaza intalnirile si participa la acestea daca acest lucru se solicita;
Mentinerea relatiei si preluarea solicitarilor din partea clientilor existenti (telefon/mail);
Realizarea activitatilor de protocol la birou (primire invitati, organizare intalniri, pregatirea salilor de sedinta);
Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hoteluri, avion, transport).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Functionar Administrativ Aplica fara CV | |
Receptionist Aplica fara CV | |
Inspector Asigurari BUCURESTI, Sibiu, Timisoara, |
Raporteaza eroarea la