Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant Vânzări Call Center - Proiect în limba română - Brasov Aplica fara CV | |
Consultant Relatii Clienti - Brasov Aplica fara CV | |
Suport Tehnic - limba franceza Iasi/Brasov/Bacau Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (21) |
Consultant Servicii - Brasov
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile Consultant Servicii - Brasov active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
Candidatul ideal:
- Cunostinte de operare PC.
- Orientare catre client.
- Atentie la detalii.
- Rigurozitate si motivatia de a lucra alaturi de clienti.
- Persoana dinamica, comunicativa si orientata catre rezultate
- Disponibilitatea de a lucra in ture de zi.
Beneficii:
Pentru ca promovam dezvoltarea continua la nivel profesional oferim:
• Training Profesional pentru toti angajatii CGS.
• Cursuri de perfectionare pentru toate procedurile noi implimentate in companie.
• Bonusuri de performanta cu beneficii financiare si non financiare pentru angajatii nostrii.
• Oportunitatea de a-si dezvolta cariera si a aplica pentru o pozitie de suport sau Management.
• Posibilitatea de a primi o stea cu numele lor pe aleea Walk of Fame din cadrul companiei, unde ne exprimam recunostinta pentru angajatii care au adus inovatie si o perspectiva noua in CGS.
Beneficii aditionale
• Asigurare medicala privata.
• Contract pe perioada nedeterminata.
• Tichete de masa.
• Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere.
Responsabilitati
Iata ce va trebui sa faci:
-Preiei apeluri de la clienti si identifici corect situatiile cu care se confrunta.
-Rezolvi problemele sau directionezi clientii catre departamentul potrivit.
-Consilierea clienților pentru a-si indeplini nevoile si a alege produsele potrivite.
-Inregistrezi corect si complet informatiile obtinute in urma apelurilor.
Raporteaza eroarea la