Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Agribusiness - Sucursala Ferdinand Constanta Constanta, Mangalia, Navodari, | |
Reprezentant vânzări CONSTANTA – inputuri agricole Constanta, Mangalia, Medgidia, | |
Area Sales Representative in Agribusiness – Constanta Constanta, | |
Vezi job-uri similare (25) |
Trade Activator - Philip Morris - Constanta
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Trade Activator - Philip Morris - Constanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
Candidatul ideal:
• Studii superioare finalizate;
• Experienta minima in domeniu - 2 ani;
• Fara antecedente penale;
• Permis categoria B si experienta rutiera;
• Cunostinte nivel mediu de operare PC
Abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.
Descrierea jobului:
• Monitorizeaza modul in care se desfasoara activitatea de subdistributie pentru produsele Philip Morris din zona alocata;
• Monitorizeaza, in permanenta realizarea obiectivelor;
• Monitorizeaza zilnic nivelul indicatorilor de performanta la nivelul echipelor alocate (KPI);
• Monitorizeaza campaniile de promovare a produselor distribuite, ori de cate ori este necesar;
• Monitorizeaza si controleaza periodic activitatile aferente vanzarii si livrarii marfurilor.
• Acorda suport in analiza realizarilor referitoare la obiectivele specifice;
• Intocmeste rapoarte interne privind activitatea din zona alocata, la cererea sefului direct;
• Comunica agentilor de vanzari supervizati mecanismul si modul de implementare a campaniilor promotionale;
• Analizeaza informatiile primite de la echipa de vanzari din subordine cu privire la campaniile promotionale si intocmeste rapoarte privind desfasurarea acestora, in baza acestor informatii.
• Acorda suport Agentilor Comerciali, in urmatoarele activitati, ori de cate ori este nevoie:
• Clarificarea eventualelor neclaritati sau obiectii ale clientilor;
• Formularea de propuneri privind loializarea clientilor.
• Acorda suport in dezvoltarea de strategii de vanzare pentru atingerea obiectivelor;
• Planifica activitatea proprie, pentru luna urmatoare, conform fisei de evaluare stabilite cu seful direct;
• Organizeaza procesul de rutizare conform criteriilor de eficienta stabilite cu seful direct;
Contractul va fi pe o perioada determinta de 2 ani;
De ce să lucrezi pentru noi?
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la