Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer electronist / Tehnician electronist - Brasov Aplica fara CV | |
Backoffice Agent with Medium Spanish - Brasov Aplica fara CV | |
Siemens - Cybersecurity Professional (Internship) Aplica fara CV |
It Helpdesk - Brasov
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile It Helpdesk - Brasov active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
• Peste un an de experienta in suport IT sau intr-un rol similar.
• Cunostinte de sisteme de operare Windows si macOS, precum si de software-ul utilizat frecvent in birouri (Microsoft Office etc.).
• Familiarizat cu sisteme de tichete precum ServiceNow, JIRA sau Zendesk.
• Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.
Program : Luni - Vineri, in ture, inclusiv de noapte.
Responsabilitati
• Ofera suport de nivel 1 pentru toate intrebarile si problemele tehnice, inclusiv pentru desktop-uri, laptop-uri, imprimante, telefoane si alte dispozitive periferice.
• Diagnosticarea si rezolvarea problemelor legate de hardware, software si retea intr-un timp oportun.
• Instalarea, configurarea si intretinerea echipamentelor IT, cum ar fi statii de lucru, monitoare, imprimante si dispozitive mobile.
• Raspunde la tichetele de suport prin telefon, e-mail sau personal
• Efectueaza intretinerea regulata a sistemelor si actualizari, inclusiv patch-uri software si upgrade-uri de sistem.
• Configurarea conturilor noi de utilizatori si statiilor de lucru, inclusiv configurarea e-mailurilor si a retelelor.
• Ofera instruire si suport utilizatorilor finali pentru noi sisteme sau aplicatii software.
Beneficii
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la