Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Brasov,

Aplica fara CV
Brasov,

Aplica fara CV
Hybrid

It Helpdesk - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile It Helpdesk - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 07.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    • Peste un an de experienta in suport IT sau intr-un rol similar.
    • Cunostinte de sisteme de operare Windows si macOS, precum si de software-ul utilizat frecvent in birouri (Microsoft Office etc.).
    • Familiarizat cu sisteme de tichete precum ServiceNow, JIRA sau Zendesk.
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.

    Program : Luni - Vineri, in ture, inclusiv de noapte.

    Responsabilitati

    • Ofera suport de nivel 1 pentru toate intrebarile si problemele tehnice, inclusiv pentru desktop-uri, laptop-uri, imprimante, telefoane si alte dispozitive periferice.
    • Diagnosticarea si rezolvarea problemelor legate de hardware, software si retea intr-un timp oportun.
    • Instalarea, configurarea si intretinerea echipamentelor IT, cum ar fi statii de lucru, monitoare, imprimante si dispozitive mobile.
    • Raspunde la tichetele de suport prin telefon, e-mail sau personal
    • Efectueaza intretinerea regulata a sistemelor si actualizari, inclusiv patch-uri software si upgrade-uri de sistem.
    • Configurarea conturilor noi de utilizatori si statiilor de lucru, inclusiv configurarea e-mailurilor si a retelelor.
    • Ofera instruire si suport utilizatorilor finali pentru noi sisteme sau aplicatii software.

    Beneficii

    • Tichete de masa