Angajam Agent achizitii si contractari

Angajator: CONTRAIL MACHINERY
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 15.12.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Contrail Machinery oferă servicii specializate în domeniul proiectării și fabricării mașinilor și echipamentelor de construcții feroviare, în special Mașini de sudură Flash-Butt. Echipa noastră are o vastă experiență în domeniu, construind mașini de sudură pentru căi ferate din 2010.

    Cerinte

    • Experienta minim 2 ani intr-un post similar
    • Abilitati de analiza si planificare.
    • Perseverenta si abilitate de a respecta termenele.
    • Cunostinte foarte bune de operare MSOffice (Excel, Word)
    • Cunostinte medii de limba engleza
    • Cunostinte operare sistem ERP constituie un avantaj
    • Cunostinte de contabilitate primara

    Responsabilitati

    • Solicita oferte de pret catre furnizori in baza cererilor de achizitie;
    • Negocieaza cu furnizorii prețurile și termenele de livrare;
    • Compara si analizeaza ofertele din punct de vedere tehnico-economic;
    • Redacteaza Comenzile de Achizite in sistemul ERP si le transmite pe e-mail furnizorilor;
    • Urmareste stadiul si progresul livrarilor si tine legatura cu furnizorii pana la momentul livrarii integrale;
    • Analizeaza documentele insotitoare a marfurilor de la furnizori (facturi fiscale, avize de expeditie, etc) sa fie in conformitate cu Comenzile de Achizitie plasate;
    • Identifica și evalueaza potentiali furnizori;
    • Intocmeste si transmite rapoartelor statistice specifice activitatii, la solicitarea conducerii Companiei;
    • Inregistreaza, arhiveaza si asigura pastrarea documentele departamentului in conformitate cu prevederile legale;
    • Raspunde de calitatea activitatii de operare/ validare / prelucrare datelor din cadrul societatii si de corectitudinea si legalitatea inscrisurilor efectuate;

    Salariu

    800 - 1000 EUR

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (25)