Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (23)

Agent Telesales

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Garanti BBVA Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Telesales active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Garanti BBVA Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 14.10.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am  construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.

    Cerinte

    Cerinte:

    - Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere;
    - Cunoastere a pachetului MS Office si abilitati de lucru ︈︈︁︍︊︉︁︂​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎cu calculatorul;
    - Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
    - Calm, rezistentent la stress;
    - Abilitati de lucru in echipa
    - Studiile superioare reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    Principalele sarcini si responsabilitati ale postului:

    - Prezinta si promoveaza produsele financiar bancare catre clientii contactati;
    - Oferă informaţii ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂complete şi corecte, prin telefon, despre produsele şi serviciile Băncii atat pentru clienţii existenti cat şi pentru clientii noi;
    - Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a incheia colaborarea cu Garanti Bank;
    - Consilierea clientilor si a potentialilor client cu privire la portofoliul de produse al bancii;
    - Planificarea şi prioritizarea rutei zilnice de apeluri telefonice conform procedurilor;
    - Înțelegerea și articularea clară a propunerii de valoare a companiei către clienții contactați;
    - Înțelegerea nevoilor și așteptărilor clienților şi gestionarea eficientă a eventualelor obiecţii;
    - Înregistrarea corectă și completă a informațiilor obținute în aplicația interna;
    - Realizarea zilnică a rapoartelor de activitate.