Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Account Manager (B2B sales, HR and Employer Branding services)
BUCURESTI, |
![]() |
Sales Manager ERP Solutions (Software)
Aplica fara CV
|
![]() |
Senior Sales Manager – Software Solutions for Healthcare
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 120 ) |
Manager atragere fonduri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.Vezi toate job-urile Manager atragere fonduri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.
Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
Cerinte
Cerinte
Studii superioare (economice/juridice) finalizate;
Experiență în domeniul financiar-bancar, pe un post în domeniul creditării persoane juridice;
Experienta in ️︄︈️︎︂︄︄︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎planificarea si implementarea strategiilor institutiei de atragere a fondurilor necesare desfasurarii activitatii (ex. consultanta in fonduri europene) consituie un avantaj;
Cunoașterea produselor de creditare si abilități de analiză a pieței și a competiției;
Cunoștințe pachet MS Office, Excel, Word, PowerPoint, Outlook (nivel avansat);
Cunsoaterea limbii engleze (nivel avansat);
Atenție ridicată la detalii; abilități de organizare și gestionare a termenelor limită; atitudine pozitivă şi orientare spre rezultate; abilități de comunicare, relaționare și lucru în echipă
Permis de conducere;
Responsabilitati
Responsabilitati / Realizari
Identifica si propune posibilitati de finantare pentru extinderea activitatii societatii, prin atragerea unor resurse financiare ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂(de pe piata financiara interna si /sau internationala);
Atrage resursele necesare pentru sustinerea activitatii curente a societatii si implementarea ideilor de afaceri stabilite de Consiliul de Administratie;
Participa in mod activ in eventualele proiecte de emitere de titluri mobiliare (ex. emisiuni de obligatiuni adresate investitorilor calificati);
Elaboreaza proiectele de afaceri, in vederea plasarii resurselor financiare obtinute (prin consolidarea si dezvoltarea unor noi produse de creditare si stabilirea conditiilor de eligibilitate pentru accesarea acestora);
Dezvolta si intretine o relatie permanenta de comunicare cu mediul antreprenorial, comunitatea oamenilor de afaceri si investitorii in pietele financiare (se implica activ in intalnirile, discutiile si procesele care au ca tematica atragerea si accesarea de finantari);
Monitorizează piața financiara și identifică tendințele de dezvoltare;
Asigura o buna imagine a societatii pe piata;
Analizeaza oportunitatile/constrangerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social pentru proiectele in care este implicat.
Alte informatii
Beneficii:
- Salariu incepand cu 12000 lei net;
- Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată în valoare de 40 lei/ tichet;
- Laptop/telefon mobil/masina de serviciu in functie de disponibilitate;
- Contract individual de muncă pe perioada nedeterminată;
- Un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională;