FRONT DESK OFFICER

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Ești candidatul ideal dacă:
    • Demonstrezi flexibilitate și capacitate de a lucra bine în echipă;
    • Ești o persoană cu o atitudine pozitivă, care își menține buna dispoziție și contribuie la crearea unei atmosfere plăcute pentru toți cei din jur.
    • Ai studii superioare finalizate sau în curs dе finalizare;
    • Ai un nivel de cunoaștere al limbii engleze cel puțin mediu;
    • Stăpânești bine pachetul MS Office (în special Word și Excel).
    • Ai lucrat anterior într-o recepție de clinică medicală minim 1 an.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faceti?
    Gestionarea Programărilor:
    • Întâmpinarea clienților și programarea acestora în sistem.
    • Asigurarea respectării calendarului de întâlniri.
    • Confirmarea telefonică sau prin e-mail a programărilor.
    Gestionarea Încasărilor:
    • Încasarea plăților de la clienți, fie în numerar, fie prin card.
    Facturare:
    • Pregătirea și emiterea facturilor pentru serviciile oferite.
    Gestionarea Comenzilor:
    • Preluarea și plasarea comenzilor pentru necesarul de produse sau servicii.
    • Urmărirea stadiului comenzilor și asigurarea livrării la timp.
    Procesarea Plăților:
    • Înregistrarea și efectuarea plăților.
    • Menținerea unei evidențe clare a facturilor primite și achitate.
    Customer Care:
    • Oferirea de suport și asistență clienților cu privire la servicii.
    • Gestionarea solicitărilor și întrebărilor într-o manieră eficientă și prietenoasă.
    • Crearea și menținerea unei experiențe plăcute pentru clienți la recepție.

    Alte informatii

    Ce beneficii ai?
    • Mediu de lucru într-o echipa tânără și ambițioasă.
    • Manopere stomatologice gratuite.
    • O masă pe zi.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (36)