Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Academia de cariera Timisoara - Inscrieri gratuite primavara 2025 Aplica fara CV | |
Inscrieri active - Angajatori de TOP Timisoara 14-15 Martie 2025 Aplica fara CV |
Specialist SSM
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Specialist SSM active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
- Cunoaste legislația specifică din domeniu.
- Minimum 5 ani de experiență în muncă în domenii similare;
- Cunostinte de limba engleza
- Abilitatea de a aplica statistici pentru rezolvarea problemelor;
- Abilități de rezolvare a problemelor;
- Abilități de gestionare a timpului și organizare;
- Atenție la detalii;
- Bune cunostinte de utilizare a calculatorului (Microsoft Office; Word &; Excel);
- Abilități puternice de comunicare (atât scrisă, cât și orală);
- Abilitatea de a lucra independent și sub presiune;
- Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic;
Responsabilitati
- identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă/ echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă/posturi de lucru;
- elaborarea, îndeplinirea, monitorizarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie;
- elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/întreprinderii, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru, şi difuzarea acestora în întreprindere şi/sau unitate numai după ce au fost aprobate de către angajator;
- întocmirea unui necesar de documentaţii cu caracter tehnic de informare şi instruire a lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- elaborarea programului de instruire-testare la nivelul întreprinderii şi/sau unităţii;
- asigurarea întocmirii planului de acţiune în caz de pericol grav şi iminent, şi asigurarea ca toţi lucrătorii să fie instruiţi pentru aplicarea lui;
- evidenţa zonelor cu risc ridicat şi specific prevăzute in lege;
- evidenţa posturilor de lucru care necesită examene medicale suplimentare;
- verificarea stării de funcţionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenţă, precum şi a sistemelor de siguranţă;
- efectuarea controalelor interne la locurile de muncă, cu informarea, în scris, a angajatorului asupra deficienţelor constatate şi asupra măsurilor propuse pentru remedierea acestora;
- evidenţa echipamentelor de muncă şi urmărirea ca verificările periodice şi, dacă este cazul, încercările periodice ale echipamentelor de muncă să fie efectuate de persoane competente;
- urmărirea întreţinerii, manipulării şi depozitării adecvate a echipamentelor individuale de protecţie şi a înlocuirii lor la termenele stabilite, precum şi în celelalte situaţii prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 1.048/2006;
- întocmirea evidenţelor din domeniul SSM;
- elaborarea rapoartelor privind accidentele de muncă suferite de lucrătorii din întreprindere şi/sau unitate;
- urmărirea realizării măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, cu prilejul vizitelor de control şi al cercetării evenimentelor;
- propunerea de sancţiuni şi stimulente pentru lucrători, pe criteriul îndeplinirii obligaţiilor şi atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- propunerea de clauze privind securitatea şi sănătatea în muncă la încheierea contractelor de prestări de servicii cu alţi angajatori, inclusiv la cele încheiate cu angajatori străini;
- evidenţa echipamentelor, zonarea corespunzătoare, asigurarea/urmărirea ca verificările şi/sau încercările periodice ale echipamentelor de muncă să fie efectuate la timp şi de către persoane competente ori alte activităţi necesare;
- analizează și face propuneri privind politica de securitate și sănătate în muncă și planul de prevenire și protectie, conform regulamentului intern sau regulamentului de organizare și functionare;
- analizează introducerea de noi tehnologii, alegerea echipamentelor, luând în considerare consecințele asupra securității și sănătății lucrătorilor și face propuneri în situația constatării anumitor deficiențe;
- propune măsuri de amenajare a locurilor de muncă, ținând seama de prezența grupurilor sensibile la riscuri specifice;
- analizează propunerile lucrătorilor privind prevenirea accidentelor de muncă și a îmbolnăvirilor profesionale, precum și pentru
- îmbunătățirea condițiilor de muncă și propune introducerea acestora în planul de prevenire și protecție;
- analizează cauzele producerii accidentelor de muncă, îmbolnavirilor profesionale și evenimentelor produse și poate propune măsuri tehnice în completarea măsurilor dispuse în urma cercetării;
- asigurarea de instruire și informare a personalului în probleme de sănătate și securitate în muncă atat prin cele trei forme de instructaj (instruire generală la angajare, periodic și la locul de muncă - șefilor de departamente, prin instrucțiuni proprii specifice), cât și prin cursuri de perfectionare;
- elaborarea şi înaintarea spre aprobare a unor programe de informare şi educaţie specifică;
- organizează și programează “Audit intern”;
- coordoneaza activitățile și verifică actualizarea documentației Sistemului de Management al Mediului;
- elaborează documentele specifice activității PSI.
Beneficii
- Al 13-lea salariu
- Asigurare medicala
- Catering / decontarea mesei de pranz
- Tichete de masa
- Tichete cadou
Raporteaza eroarea la