Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Representative with Bulgarian Aplica fara CV | |
Customer Care Engineer with French Aplica fara CV | |
Working Student - IT Support Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (17) |
Sales Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Sales Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
- cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat
- studii superioare finalizate
- minim 1-2 ani experienta in domenii asemanatoare
- experienta in utilizarea unui software de tip ERP
- bune abilitati de comunicare si munca in echipa
- seriozitate, responsabilitate
- orientare spre rezolvarea de probleme
Responsabilitati
- urmarirea modificarilor aduse contractelor (ex: rezilieri, prelungiri, contracte noi)
- actualizarea bazei de date odata cu modificarile survenite contractelor
- gestionarea fluxului de documente pentru Serviciul Vanzari
- asigurarea transmiterii documentelor catre clienti
- pastrarea legaturii cu celelalte departamente ale companiei (ex: Financiar-Contabil)
- urmarirea și actualizarea Planners To-Do
- urmarirea e-mail-urilor pentru suport și intocmirea ticketelor în CRM
- mentinerea legaturii cu clientii pentru rezolvarea diverselor probleme (ex: informarea în timp util a deficiențelor survenite, anunțarea efectuarii unor lucrări)
Beneficii
- Asigurare medicala
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la