Sales Support

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 21.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat
    - studii superioare finalizate
    - minim 1-2 ani experienta in domenii asemanatoare
    - experienta in utilizarea unui software de tip ERP
    - bune abilitati de comunicare si munca in echipa
    - seriozitate, responsabilitate
    - orientare spre rezolvarea de probleme

    Responsabilitati

    - urmarirea modificarilor aduse contractelor (ex: rezilieri, prelungiri, contracte noi)
    - actualizarea bazei de date odata cu modificarile survenite contractelor
    - gestionarea fluxului de documente pentru Serviciul Vanzari
    - asigurarea transmiterii documentelor catre clienti
    - pastrarea legaturii cu celelalte departamente ale companiei (ex: Financiar-Contabil)
    - urmarirea și actualizarea Planners To-Do
    - urmarirea e-mail-urilor pentru suport și intocmirea ticketelor în CRM
    - mentinerea legaturii cu clientii pentru rezolvarea diverselor probleme (ex: informarea în timp util a deficiențelor survenite, anunțarea efectuarii unor lucrări)

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (25)