Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Cluj Napoca,

Aplica fara CV
Cluj Napoca,

Cluj Napoca,

Vezi job-uri similare (17)

Sales Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Sales Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat
    - studii superioare finalizate
    - minim 1-2 ani experienta in domenii asemanatoare
    - experienta in utilizarea unui software de tip ERP
    - bune abilitati de comunicare si munca in echipa
    - seriozitate, responsabilitate
    - orientare spre rezolvarea de probleme

    Responsabilitati

    - urmarirea modificarilor aduse contractelor (ex: rezilieri, prelungiri, contracte noi)
    - actualizarea bazei de date odata cu modificarile survenite contractelor
    - gestionarea fluxului de documente pentru Serviciul Vanzari
    - asigurarea transmiterii documentelor catre clienti
    - pastrarea legaturii cu celelalte departamente ale companiei (ex: Financiar-Contabil)
    - urmarirea și actualizarea Planners To-Do
    - urmarirea e-mail-urilor pentru suport și intocmirea ticketelor în CRM
    - mentinerea legaturii cu clientii pentru rezolvarea diverselor probleme (ex: informarea în timp util a deficiențelor survenite, anunțarea efectuarii unor lucrări)

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Tichete de masa