Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Vorbitori de limba franceza| BRASOV Aplica fara CV | |
Reprezentant Vânzări Call Center - Proiect în limba română - Brasov Aplica fara CV | |
Suport Tehnic - limba franceza Iasi/Brasov/Bacau Aplica fara CV |
Cautam vorbitori de limba franceza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Cautam vorbitori de limba franceza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
Cum stii ca esti potrivit?
Detii un nivel avansat de limba franceza (B2);
Detii o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
Iti place sa comunici cu clientul si ai capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
Esti deschis catre training si formare in zona tehnica.
Responsabilitati
Ce vei face?
Single Point of Contact pentru oferirea de solutii tehnice prin mijloacele puse la dispozitie;
Preluarea apelurilor telefonice in limba franceza (in proportie de 90%), respectiv limba engleza (in proportie de 10%) pentru utilizatorii aflati in Franta, Germania, Brazilia, Africa de Sud etc.;
Inregistrarea problemelor informatice (calculatoare, servere, imprimante, telefonie, retea etc.) si depanarea lor pe baza procedurilor de lucru;
Monitorizarea tichetelor si transferul catre echipele competente pentru rezolvarea incidentelor;
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Abonament Bookster
- Decontarea transportului
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la