Junior Specialist Administrare Personal Iasi-2 ani
Angajator: | Regina Maria |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.
Cerinte
In Regina Maria suntem mai puternici impreuna, iar medicina extraordinara este construita prin tot ceea ce face, zilnic, fiecare dintre noi. Alaturi de noua echipa de administrare personal din Iasi vei oferi sprijinul necesar fiecarui coleg, din punct de vedere administrativ si vei contribui la mentinerea relatiei cu furnizorii de medicina muncii, protectia muncii si calcul salarial.
Uite de ce ar fi fain sa iti continui cariera la noi:
? Ai parte de un program de inductie bine structurat care sa te ajute sa te integrezi rapid in echipa;
? Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;
? Acumulezi experienta si te dezvolti;
? Beneficiezi de un abonament medical care sa te mentina sanatos si in forma;
? Ai parte de zile de concediu suplimentare de ziua ta si atunci cand acumulezi ani de experienta in companie.
Cum arata o zi din viata ta in echipa de administare personal?
? Pregatesti/redactezi documentele necesare angajarii si te asiguri de existenta fisei de post, a ofertei si anexelor;
? Intampini si indrumi angajatul cu privire la etapele angajarii;
? Prezinti si te ocupi de semnarea documentelor de angajare;
? Intocmesti dosarele de personal prin colectarea documentelor necesare, verificarea conformitatii acestora;
? Verifici primirea fisei medicale: verifici daca persoana este apta de munca si centralizezi datele;
? Monitorizezi si controlezi documentele aflate in dosarul de personal;
? Introduci datele privind noii angajati in sistemul electronic;
? Intocmesti si eliberezi adeverinte.
Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...
? Ai cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii si administrarii personalului;
? Ai abilitati bune de comunicare si relationare;
? Ai capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan si de a prioritiza eficient;
? Fii atent/a la detalii si organizat/a;
? Fii orientat/a catre gasirea solutiilor;
? Vrei sa inveti in fiecare zi ceva nou;
? Vrei sa fii in fiecare zi mai bun decat ieri.
E necesar sa...
? Ai studii superioare finalizate;
? Ai experienta anterioara de minim 1 an pe un rol similar.
Te rugam sa ai in vedere ca vor fi contactati doar candidatii eligibili / care corespund criteriilor de eligibilitate.
Povestile de succes au intotdeauna in spate oameni pasionati de a construi, iar alaturi de noi sunt cei mai buni. Intr-o lume dinamica si intr-o continua schimbare, daca printre valorile tale se numara invatarea continua, grija, integritatea si capacitatea de a munci pentru un scop comun, atunci aici vei gasi inspiratia sa construiesti alaturi de noi un sistem medical performant si uman, cu impact in viata oamenilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Contact Center Associate with Italian and English - 12-months (fixed-term) contract Remote | |
HR Contact Center Associate with German and English (remote) - 12-months (fixed-term) contract Remote |
Raporteaza eroarea la