Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Plant Manager Assistant - Timisoara Aplica fara CV | |
Team Manager Hybrid | |
Asistent Vanzari - Timisoara Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (10) |
Asistent Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile OMNIASIG VIG active.Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | OMNIASIG VIG |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurări din România. Prezentă pe piață de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuală, peste 1200 de angajați, o rețea teritorială de peste 120 de locații la nivel național și oferă peste 100 de produse din toate categoriile de asigurări generale. Compania beneficiază de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piața asigurărilor din Europa Centrală şi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
Cerinte
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;
- Cunostinte utilizare calculator – nivel mediu;
- Bune abilitati de relationare si comunicare;
- Capacitate de analiza si sinteza, promptitudine.
Responsabilitati
- Asista directorul si asigura suportul informational si logistic al acestuia;
- Organizeaza registrul de intrari/iesiri, inregistreaza si redistribuie documentele, preia si transmite mesaje;
- Asigura suport logistic pentru deplasari/actiuni de protocol/evenimente;
- Pregateste si transmite corespondenta, documentele prin posta/priori-post;
- Urmareste actualizarea diverselor informatii cu privire la adrese, telefoane utile, necesare societatii sau conducerii sucursalei;
- Se documentează pe teme cerute de seful ierarhic, folosind diverse surse de informatii si redacteaza lucrari solicitate de conducerea sucursalei.
Alte informatii
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
- opțiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente WorldClass;
- abonament Bookster.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Zile libere suplimentare
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Raporteaza eroarea la