Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Bacau, Suceava, Vaslui, Job national

Ofiter Tranzactii Clienti - Agentia Sascut, Judetul Bacau

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CEC Bank active.


Vezi toate job-urile Ofiter Tranzactii Clienti - Agentia Sascut, Judetul Bacau active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: CEC Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 31.10.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.

    In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.

    Esti interesat de domeniul financiar-bancar?

    Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?

    Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?

    Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!

    Cerinte

    Dacă știi despre tine că ai:

    📍Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
    📍Vârsta minimă 21 ani;
    📍Experiență în activitatea bancară (avantaj);
    📍Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare și prezentare;
    📍Capacitate de planificare și prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare de probleme; atenție la detalii, corectitudine;
    📍Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
    📍Cunoștințe bune de limba engleză/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate, constituie un avantaj;
    📍Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).

    Responsabilitati

    Ce vei face în acest rol?

    📍Promovezi, acorzi consultanță și asiguri vânzarea întregii game de produse și servicii ale băncii;
    📍Gestionezi relația cu clienții băncii;
    📍Răspunzi solicitărilor clienților cu privire la operațiunile în conturile deținute de aceștia, respectând reglementările interne;
    📍Efectuezi operațiuni cu numerarul (în lei și valută); asiguri recepția, verificarea, acceptarea, validarea și procesarea instrumentelor/ ordinelor de plată, inclusiv existența disponibilului în cont, în baza documentației furnizate de clienți și a reglementarilor interne ale băncii;
    📍Verifici criteriile de eligibilitate pentru clienți (în cazul produselor de creditare) și primești, în conformitate cu procedurile interne, documentația necesară analizei și aprobării cererilor de finanțare;
    📍Execuți activitățile specifice operațiunilor valutare operând instrumentele specifice acestora (acreditive, incassouri, ordine de plată condiționate, cec-uri în valută);
    📍Gestionezi și răspunzi de numerarul și valorile aflate în casierie, în conformitate cu reglementările BNR și reglementările băncii; asiguri desfășurarea în condiții optime a activității de casierie în cadrul agenției.

    Alte informatii

    Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:

    📍O echipă orientatăcătre clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
    📍Experiențe de învățarecentrate pe acumulareade noi competențe;
    📍Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.

    Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău si accesănd link-ul de mai jos.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta