HR Specialist - Administrare de personal

Angajator: Romanian Software - colorful.hr
Domeniu:
  • IT Software
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.10.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    ROMANIAN SOFTWARE digitalizeaza mediul de business romanesc de peste 23 de ani, fiind unul dintre liderii  de piata si un partener strategic pentru orice client. Peste 750 de businessuri din toata tara folosesc cu incredere colorful.hr, o platforma dedicata de HCM (Human Capital Management). Dezvoltata de compania Romanian Software, colorful.hr automatizeaza procesele de HR din orice companie: Recrutare, Administrare de personal, Pontaj electronic, Salarizare, Training, Evaluarea competentelor, Spatiul personal al angajatului, Comunicarea interna, Managementul documentelor, Bugetare, Travel – aplicatia mobila, IRIS – Asistentul virtual pentru HR.

     
    Complementar, ROMANIAN SOFTWARE ofera servicii de externalizare a salarizarii si administrarii de personal, consultanta legislativa in dreptul muncii si asistenta fiscala. Compania se concentreaza si pe servicii de training in domeniul resurselor umane si salarizare, oferind o baza pentru viitorii angajati sau aprofundand cunostintele pentru specialistii care deja activeaza in acest domeniu.

     
    In 2023, Romanian Software s-a alaturat grupului SD Worx, principalul furnizor european de solutii de resurse umane si salarizare. Cu o experienta de peste 75 de ani si increderea a peste 84.000 de organizatii din intreaga lume, SD Worx ofera solutii de resurse umane in peste 150 de tari. Ca urmare a acestei integrari, Romanian Software are acces la intreaga gama de software si servicii de salarizare si resurse umane ale SD Worx.

    Cerinte

    ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de HR Specialist - Administrare de personal.

    • Activitate : hibrid
    • Locatie : Bucuresti, sector 2, zona Obor

    Ne dorim sa ai:
    • Experienta in domeniul administrarii de personal – cel putin 4 ani;
    • Cunostinte de legislatia muncii;
    • Studii superioare;
    • Cunostinte de operare a pachetului MS Office – in special .xls;
    • Abilitati de analiza si sinteza;
    • Atentie sporita la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare.

    Responsabilitati

    • Gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor;
    • Pregatirea documentelor de personal: contracte de munca, acte aditionale, decizii ︁de incetare/suspendare, ︁etc.;
    • Transmiterea in Revisal a tuturor modificarilor intervenite la nivel de CIM;
    • Mentinerea relatiei cu institutiile statului (ITM, ANOFM, CNPP, CASMB etc.);
    • Intocmirea rapoartelor specifice resurselor umane;
    • Raspunsuri legislative pe spete.

    Alte informatii

    Iti oferim:
    • Posibilitatea de a-ti desfasurarea activitatii in sistem hibrid;
    • Pachet de beneficii flexibil gestionat in aplicatia Benefit;
    • In luna in care iti aniversezi ziua de nastere ai o zi libera platita si primesti un bonus, ca sa te rasferti cum iti place; :)
    • Vouchere de vacanta pentru fidelitate;
    • Traininguri si plan de cariera pe termen lung;
    • Daca vii la birou, poti sa stai la o ceasca de cafea sau ceai cu colegii. Bautura e din partea casei; :)
    • Activitati de relaxare: Playstation, board game-uri, masaj;
    • Un mediu placut si prietenos, cu oameni talentati si pasionati de HR Tech.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (331)