Angajăm Office Manager (Italiană)

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.10.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza un OFFICE MANAGER pentru Clientul sau, o asociație care sprijină antreprenorii italieni activi în România. Misiunea asociatiei este de a sprijini, îndruma și apăra interesele companiilor italiene în contextul de afaceri românesc.ț

    Locatie: Bucuresti, Sector 3

    Modalitate de lucru: Prezenta fizica in birou

    Program de lucru: Luni-Vineri in intervalul 09:00-18:00

    Tip contract: Determinat pe o perioada de 6 luni; ulterior nedeterminat.

    Candidatul Ideal:

    Studii superioare finalizate, experienta de lucru de minim 3 ani in: Administrativ / Logistică, Marketing, Office / Back-office / Secretariat, Relații publice, Traduceri
    Abilitati excelente de redactare si comunicare, oral si scris, in limbile romana si italiana - activitatea principala se va desfasura in limba italiana, asadar absolvirea unei facultati in cadrul careia s-a studiat limba italiana constituie un avantaj
    Operare PC: Suita Office, baze de date, documente colaborative
    Capacitate de a redacta documente in limba italiana/romana
    Persoana pro activa, organizata, dinamica, atenta la detalii, comunicativa, flexibila, rapiditate in actiune
    Capacitate de a duce la îndeplinire sarcini în termene strânse; capacitate de a lucra bine în echipă, orientat către rezultate
    Foarte bune capacităţi de organizare şi planificare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Realizează documentația specifică proiectelor gestionate de catre organizatie
    Asista Directorul General/ Presedintele la sedintele de lucru si in cadrul intalnirilor de afaceri;
    Redacteaza procesele verbale rezultate din Adunarile Generale ale Asociatiei
    Traduce si redacteaza documente la solicitarea Directorului General;
    Participa activ la organizarea evenimentelor (fizice si online) ale organizatiei, se ocupa de activitatile de protocol;
    Se ocupa de activitatile administrative si organizatorice in cadrul companiei.
    Se ocupa de anumite proiecte punctuale din cadrul organizatiei.

    Alte informatii

    Iti oferim:

    Salariu motivant
    Posibilitati reale de dezvoltare personala
    Bonus de Paste si de Craciun.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (39)