Angajăm Office Manager (Italiană)
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Cerinte
Gi Group recruteaza un OFFICE MANAGER pentru Clientul sau, o asociație care sprijină antreprenorii italieni activi în România. Misiunea asociatiei este de a sprijini, îndruma și apăra interesele companiilor italiene în contextul de afaceri românesc.ț
Locatie: Bucuresti, Sector 3
Modalitate de lucru: Prezenta fizica in birou
Program de lucru: Luni-Vineri in intervalul 09:00-18:00
Tip contract: Determinat pe o perioada de 6 luni; ulterior nedeterminat.
Candidatul Ideal:
Studii superioare finalizate, experienta de lucru de minim 3 ani in: Administrativ / Logistică, Marketing, Office / Back-office / Secretariat, Relații publice, Traduceri
Abilitati excelente de redactare si comunicare, oral si scris, in limbile romana si italiana - activitatea principala se va desfasura in limba italiana, asadar absolvirea unei facultati in cadrul careia s-a studiat limba italiana constituie un avantaj
Operare PC: Suita Office, baze de date, documente colaborative
Capacitate de a redacta documente in limba italiana/romana
Persoana pro activa, organizata, dinamica, atenta la detalii, comunicativa, flexibila, rapiditate in actiune
Capacitate de a duce la îndeplinire sarcini în termene strânse; capacitate de a lucra bine în echipă, orientat către rezultate
Foarte bune capacităţi de organizare şi planificare.
Responsabilitati
Responsabilitati:
Realizează documentația specifică proiectelor gestionate de catre organizatie
Asista Directorul General/ Presedintele la sedintele de lucru si in cadrul intalnirilor de afaceri;
Redacteaza procesele verbale rezultate din Adunarile Generale ale Asociatiei
Traduce si redacteaza documente la solicitarea Directorului General;
Participa activ la organizarea evenimentelor (fizice si online) ale organizatiei, se ocupa de activitatile de protocol;
Se ocupa de activitatile administrative si organizatorice in cadrul companiei.
Se ocupa de anumite proiecte punctuale din cadrul organizatiei.
Alte informatii
Iti oferim:
Salariu motivant
Posibilitati reale de dezvoltare personala
Bonus de Paste si de Craciun.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
MANAGER Operațional Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Investigations Officer Hybrid | |
Vezi job-uri similare (45) |
Raporteaza eroarea la