Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Taxe Aplica fara CV | |
Senior Accountant - Bucuresti Aplica fara CV | |
Economist-Contabil Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (66) |
Sef birou Taxe Locale si Conturi de Corespondenta
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CEC Bank active.Vezi toate job-urile Sef birou Taxe Locale si Conturi de Corespondenta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | CEC Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.
In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.
Esti interesat de domeniul financiar-bancar?
Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?
Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?
Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!
Cerinte
Dacă știi despre tine că ai:
Studii superioare economice;
Minim 3 ani experienţă în domeniul bancar, constituie avantaj;
Abilități foarte bune de comunicare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice;
Spirit de echipă, perseverență, proactivitate și orientare spre rezultate;
Cunoştinţe de operare pe calculator specifice activității de contabilitate (Excel, Word);
Atenţie la detalii
Responsabilitati
Ce vei face în acest rol?
Raspunzi de intocmirea corecta si la timp de catre personalul din subordine a Declaratiilor fiscale pentru bugetele locale,
Raspunzi de activitatea de reconciliere a operatiunilor derulate prin conturile de corespondent si de reconciliere a tranzactiilor derulate prin sistemul TARGET 2, in conformitate cu reglementarile interne.
Autorizezi ordinele de plata pentru platile catre bugetele locale si a recipiselor de consemnare, te asiguri de inregistrarea acestora in balanta bancii.
Monitorizezi sanctiunile primite de banca de la autoritatile statului si transmiti periodic informare la Directia Conformitate si la Directia Administrarea Riscurilor
Aprobi in aplicatia Mylease de evidenta a contractelor de inchiriere/concesionare terenuri de la primarii ; efectuezi verificari lunare a contractelor din aplicatie si a rapoartelor generate; reconciliezi lunar soldurile din aplicatie cu balanta din SAP.
Asiguri suport in cazul inspectiilor fiscale efectuate de primarii; urmaresti primirea rapoartelor de inspectie fiscala, valorificarea rezultatelor si remedierea deficientelor constatate;
Pregatesti situatiile solicitate de catre auditorii interni, auditorul extern, Curtea de Conturi a Romaniei, etc
Alte informatii
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău îpână la data de 11 octombrie 2024.
Raporteaza eroarea la