Contract Specialist
Angajator: | Electrocons Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Electrocons Group Proiect Int’l S.R.L. este o societate cu capital privat romanesc, infiintata in 2003.
Societatea a activat si a evoluat pe acest segment de piata cu hotararea de a oferi in permanenta clientilor beneficiari seriozitate, promptitudine, inalta calificare, echipamente de ultima generatie si un bun raport calitatepret.
Obiectul principal de activitate il reprezinta executia instalatiilor electrice pentru cladiri civile si industriale: centre de afaceri, cartiere rezidentiale, birouri, magazine comerciale, restaurante, hale birouri si depozitare, extindere de retele electrice, retele de iluminat public, etc. Activitatile si lucrarile societatii sunt executate cu personal de inalta si medie calificare precum si subanteprenori de specialitate, cu experienta acumulata la lucrari cu caracter deosebit.
Cerinte
• Studii superioare în Administrarea Afacerilor, Drept , Economic sau similar
• Experiență de minim 12 luni în zona de contract management sau contabilitate;
• Cunoștințe de bază în dreptul contractelor, terminologia juridică
• Abilități organizatorice și de comunicare excelente.
• Capacitatea de a gestiona mai multe contracte și termene simultan
• Atenție deosebită la detalii și abilități de rezolvare a problemelor
• Abilități de analiză financiară și interpretare a datelor
• Excelente abilități de comunicare și prezentare;
• Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii din alte departamente
• Cunostiinte de utilizare SAGA constituie un avantaj
Responsabilitati
1. Redactarea și Revizuirea Contractelor (dpdv economic si clauze financiare):
• Redacteaza (in baza unor drafturi aprobate de avocati) diferitelor tipuri de contracte, inclusiv acorduri de
servicii, contracte cu furnizori, acorduri de confidențialitate și parteneriate.
• Se asigură că toate contractele respectă cerințele legale, politicile companiei și standardele din industrie.
• Colaborează cu avocatii externi pentru a rezolva problemele contractuale complexe.
2. Administrarea Contractelor:
• Ajută la menținerea unui sistem centralizat de gestionare a contractelor pentru a urmări statusul, termenele
și reînnoirile acestora.
• Monitorizează performanța contractelor pentru a se asigura de respectarea obligațiilor contractuale.
• Pregătește și distribuie rapoarte regulate privind statusul contractelor, metricile de performanță și posibilele
probleme.
• Pregateste si distribuie rapoarte pe zoan de avansuri client / furnzior si colaboreaza cu echipa operationala
pentru a inchide aceste avansuri
3. Colaborarea cu Părțile Interesate:
• Lucrează îndeaproape cu departamentul operațional, pentru a colecta informațiile necesare pentru
dezvoltarea contractelor.
• Acționează ca un punct de legătură între companie și părțile externe în timpul negocierilor și executării
contractelor.
4. Conformitate și Audit:
• Asigură conformitatea cu toate legile, reglementările și politicile companiei relevante.
• Participă la audituri regulate ale contractelor pentru a asigura respectarea standardelor companiei și pentru
a identifica zonele de îmbunătățire.
Salariu
5500 - 7000 RON
Beneficii
- Bonus de performanta
- Pensie privata
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Decontarea transportului
- Plata / compensare ore suplimentare
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Short Fridays
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Masina de serviciu
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Admin & Payroll Specialist (2 years contract) Aplica fara CV | |
Tax Specialist Hybrid | |
Procurement Sourcing Specialist - IT Category BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (100) |
Raporteaza eroarea la