Economist senior
Angajator: | Electrocons Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Electrocons Group Proiect Int’l S.R.L. este o societate cu capital privat romanesc, infiintata in 2003.
Societatea a activat si a evoluat pe acest segment de piata cu hotararea de a oferi in permanenta clientilor beneficiari seriozitate, promptitudine, inalta calificare, echipamente de ultima generatie si un bun raport calitatepret.
Obiectul principal de activitate il reprezinta executia instalatiilor electrice pentru cladiri civile si industriale: centre de afaceri, cartiere rezidentiale, birouri, magazine comerciale, restaurante, hale birouri si depozitare, extindere de retele electrice, retele de iluminat public, etc. Activitatile si lucrarile societatii sunt executate cu personal de inalta si medie calificare precum si subanteprenori de specialitate, cu experienta acumulata la lucrari cu caracter deosebit.
Cerinte
Sigur te potrivești în echipa noastră, dacă ai:
• Studii superioare în domeniul economic sau contabil
• Experiență de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil
• Cunoștințe solide de contabilitate și legislație fiscală
• Abilități avansate de analiză financiară și interpretare a datelor
• Excelente abilități de comunicare și prezentare
• Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită
• Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii din alte departamente
Responsabilitati
Ce implică rolul tău în echipa noastră (responsabilitățile tale):
• Înregistrarea/contarea documentelor de la furnizori și verificarea existenței unei comenzi
aprobate pentru acea achiziție (facturi fiscale, bonuri fiscale și alte documente după caz)
• Emiterea de facturi către clienți în baza documentației primite de la echipa operațională
• Înregistrarea extraselor bancare și alocarea corectă cu facturile achitate/încasate conform
fișierului de plăți/raportului de creanțe
• Verificarea fișelor de cont client și furnizor și propunerea de soluții pentru reglare
• Pregătirea și urmărirea rapoartelor pe conturi de avansuri client și furnizori
• Pregătirea și urmărirea decontărilor cu cardurile de firmă
• Pregătirea și urmărirea decontărilor scrisorilor de garanție bancară sau a conturilor de
garanție bancară
• Evidența contabilă a leasingurilor financiare
• Gestionare e-factura (transmitere/import în SAGA)
• Gestionare SPV: fișe rol, notificări și acționarea lor după caz
• Elaborarea de diverse rapoarte financiare
• Asigurarea respectării reglementărilor și standardelor contabile
• Colaborarea cu departamentele interne pentru a furniza informații financiare precise și
relevante
• Identificarea și implementarea de soluții pentru optimizarea eficienței operaționale și a
costurilor
• Participarea la audituri interne și externe
• Menținerea cunoștințelor actualizate în domeniul economic și contabil
• Întreținerea legăturii operaționale cu firma externă de contabilitate
• Asigurarea suportului pentru auditurile de supraveghere și certificare SRAC, ANAF etc.
Salariu
6000 - 8500 RON
Beneficii
- Bonus de performanta
- Pensie privata
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Decontarea transportului
- Plata / compensare ore suplimentare
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Short Fridays
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Masina de serviciu
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil / Economist Hybrid | |
Senior Accounting Consultant Hybrid | |
Real Estate Senior Accounting, Controlling and Reporting Analyst BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (59) |
Raporteaza eroarea la