TELEBANKER (agent call center)- Phone Banking, Bucuresti
Angajator: | CEC Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.10.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.
In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.
Esti interesat de domeniul financiar-bancar?
Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?
Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?
Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!
Cerinte
Dacă știi despre tine că ai:
• Studii superioare finalizate sau în curs (urmând a-ți definitiva studiile - obținerea diplomei în maxim 2 ani);
• Experienta profesionala de minim 6 luni;
• Experiență profesională în domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
• Abilități dezvoltate de comunicare, relationare, negociere și vânzare, orientare către client și business;
• Orientare către acțiune, atitudine dinamică, proactivitate;
• Bune cunoștințe de limba engleză;
• Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).
Responsabilitati
Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să oferi consultanță clienților CEC Bank
Ce vei face în acest rol?
• Preiei apelurile telefonice primite din partea clienților și le oferi consultanță în concordanță cu solicitările acestora;
• Identifici clienții apelanti, conform prevederilor specifice cuprinse în reglementările si procedurile interne;
• Administrezi solicitările privind abonamentele serviciului TeleCEC în colaborare cu unitățile teritoriale și direcțiile de specialitate din cadrul Băncii;
• Coordonezi activitatile legate de procesarea operatiunilor bancare derulare prin intermediul canalului alternativ de comunicatii cu Banca – TeleCEC;
• Contactezi telefonic clienții actuali și/sau potențiali în vederea vânzării și promovării produselor și serviciilor oferite de catre CEC Bank;
• Gestionezi bazele de date cu clienții actuali și/sau potențiali ai CEC Bank;
• Deservesti cu promptitudine și profesionalism fiecare client sau potențial client CEC Bank;
• Menții la zi cunoștințele profesionale: produsele și serviciile Băncii, procedurile de lucru, informațiile referitoare la campaniile de promovare și promoțiile curente;
• Participi la îndeplinirea obiectivelor;
• Monitorizezi activitatea de gestionare a apelurilor.
Alte informatii
• Locatie: Bucuresti, Sediul Central (Cladirea Ana Tower)
• Program în ture (Luni-Vineri): 09:00-17:00 și 11:00-19:00
Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:
• O echipă orientată către clienți și un mediu de lucru motivant si competitiv;
• Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe profesionale;
• Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute la indeplinirea sarcinilor
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău până la data de 8 noiembrie 2024.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Zile libere suplimentare
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Telebanker (agent înrolare online) - Market Place, Bucuresti Hybrid | |
Operator Call-Center cu experienta (Bucuresti) Aplica fara CV | |
Call center cu limba Germana/Italiana/Franceza (activitate de la sediu din bucuresti) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (274) |
Raporteaza eroarea la