Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
4500 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (245)

TELEBANKER (agent call center)- Phone Banking, Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CEC Bank active.


Vezi toate job-urile TELEBANKER (agent call center)- Phone Banking, Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: CEC Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.11.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.

    In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.

    Esti interesat de domeniul financiar-bancar?

    Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?

    Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?

    Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!

    Cerinte

    Dacă știi despre tine că ai:

    • Studii superioare finalizate sau în curs (urmând a-ți definitiva studiile - obținerea diplomei în maxim 2 ani);
    • Experienta profesionala de minim 6 luni;
    • Experiență profesională în domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
    • Abilități dezvoltate de comunicare, relationare, negociere și vânzare, orientare către client și business;
    • Orientare către acțiune, atitudine dinamică, proactivitate;
    • Bune cunoștințe de limba engleză;
    • Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).

    Responsabilitati

    Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să oferi consultanță clienților CEC Bank

    Ce vei face în acest rol?

    • Preiei apelurile telefonice primite din partea clienților și le oferi consultanță în concordanță cu solicitările acestora;
    • Identifici clienții apelanti, conform prevederilor specifice cuprinse în reglementările si procedurile interne;
    • Administrezi solicitările privind abonamentele serviciului TeleCEC în colaborare cu unitățile teritoriale și direcțiile de specialitate din cadrul Băncii;
    • Coordonezi activitatile legate de procesarea operatiunilor bancare derulare prin intermediul canalului alternativ de comunicatii cu Banca – TeleCEC;
    • Contactezi telefonic clienții actuali și/sau potențiali în vederea vânzării și promovării produselor și serviciilor oferite de catre CEC Bank;
    • Gestionezi bazele de date cu clienții actuali și/sau potențiali ai CEC Bank;
    • Deservesti cu promptitudine și profesionalism fiecare client sau potențial client CEC Bank;
    • Menții la zi cunoștințele profesionale: produsele și serviciile Băncii, procedurile de lucru, informațiile referitoare la campaniile de promovare și promoțiile curente;
    • Participi la îndeplinirea obiectivelor;
    • Monitorizezi activitatea de gestionare a apelurilor.

    Alte informatii

    • Locatie: Bucuresti, Sediul Central (Cladirea Ana Tower)
    • Program în ture (Luni-Vineri): 09:00-17:00 și 11:00-19:00

    Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:

    • O echipă orientată către clienți și un mediu de lucru motivant si competitiv;
    • Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe profesionale;
    • Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute la indeplinirea sarcinilor

    Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău până la data de 8 noiembrie 2024.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta