Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Backoffice agent with English - Bucuresti (on site job) Aplica fara CV | |
Analist Servicii Clienti - Facturare Clienti Rezidentiali BUCURESTI, | |
Agent servicii clienti - Remote Remote | |
Vezi job-uri similare (168) |
Client Services in Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile Client Services in Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Căutăm un coleg dinamic și comunicativ care să se alăture echipei noastre:
Nu ezita să aplici dacă ai:
- Studii superioare economice sau tehnice (preferabil).
- Experiența în producția publicitară, organizarea evenimentelor sau agenții de publicitate constituie un avantaj.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare.
- Capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan.
- Cunoștințe medii de limba engleză și abilități în utilizarea suitei Office (Coreldraw și Adobe Illustrator, reprezintă un plus).
Responsabilitati
- Gestionarea cererilor de ofertă de la clienți și colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a acestora.
- Oferirea asistenței clienților și gestionarea reclamațiilor cu profesionalism.
- Comunicare constantă cu clienții prin diverse canale (telefon, e-mail etc.).
- Colectarea și transmiterea feedback-ului clienților.
Alte informatii
Beneficii:
- Parte fixa neta.
- Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi.
- Decontarea transportului.
- Contract de muncă nedeterminat.
- Posibilitatea de a avansa la scurt timp de la angajare.
Program: L-V 08-17
Locatie: Bucuresti, Sector 6, Valea Cascadelor
Nu rata ocazia de a face parte dintr-o echipă performantă!
Raporteaza eroarea la