Expert Document Controller

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Chimie - Petrochimie
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.10.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, cea mai mare companie romaneasca de petrol si gaze, cautam un Expert Document Controller.

    Cerinte:
    ︇︆︊︎︀️️︀​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Studii superioare, de preferat in domeniul tehnic;
    Experienta pe un rol similar de minimum 3-5 ani;
    Cunostinte specializate in lucrul cu sistemele de gestionare a documentelor;
    Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office si instrumente de gestionare a documentelor;
    Limba engleza – nivel avansat (scris, vorbit);
    Abilitati excelente de comunicare, organizare, management al timpului si munca in echipa.

    Responsabilitati

    Gestionarea documentelor si asigurarea organizarii adecvate a documentelor critice operationale in cadrul fiecarui Asset si pentru orice modificari legate ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀de instalatii realizate in anii urmatori;
    Sprijinirea proiectelor diverse, asigurandu-se ca documentele sunt actualizate si corecte;
    Efectuarea verificarilor periodice ale informatiilor critice pentru operatiuni, asigurand conformitatea cu regulamentele MoC si cu regulamentele privind pregatirea si asigurarea operatiunilor;
    Gestionarea procesului de actualizare si arhivare a documentatiei critice operationale, inlocuind copiile pe hartie invechite cu altele noi si arhivand corespunzator copiile electronice ale versiunilor anterioare;
    Cresterea gradului de constientizare cu privire la gestionarea si utilizarea documentelor esentiale pentru operatiuni, asigurand conformitatea cu standardele din toate instalatiile.

    PR/024531

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    4000 - 6500 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (155)