Reprezentant Serviciu Clienti, Bucuresti

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.10.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii superioare;
    1-2 ani de experienta intr-o pozitie similara, intr-o companie importanta in domeniul comercializarii de bunuri de larg consum;
    Experienta de lucru in SAP;
    Abilitati bune de lucru in Excel;
    Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu.

    Responsabilitati

    Procesarea si alocarea la timp si cu acuratete a comenzilor clientilor;
    Stabilirea si mentinerea in mod eficient a fluxului de informatii cu clientii;
    Contribuirea la indeplinirea indicatorilor de performanta din cadrul departamentulu OTC;
    Cooperarea eficienta cu celelalte departamente din CS&L, precum si cu celelalte functii din companie;
    Propunerea de actiuni de imbunatatire a proceselor din customer service si contribuirea la implementarea celor deja agreate;
    Gestionarea alocarilor de produse, conform necesitatilor, astfel incat clientii sa primesca volumele convenite;
    Contribuirea la eficienta incarcarilor prin gestionarea comenzilor de la clienti, asigurand legatura cu persoanele responsabile pentru distributie si depozitare (DFA, 3PL si Logistica);
    Verificarea datelor SKU (inclusiv preturile corecte);
    Transmiterea catre clienti a datelor logistice ale articolelor din portofoliul Mondelez, a modificarilor de preturi si a alocarilor;
    Gestionarea refuzurilor clientilor si returnarile de produse in termenul stabilit si emiterea notelor de credit pentru acestea, prompt si corect;
    Identificarea principalelor cauze ale reclamatiilor clientilor in vederea diminuarii lor si atingerii targetelor companiei;
    Mentinerea evidentelor precise ale comenzilor lansate de clienti, subliniind articolele respinse de pe comenzi;
    Urmarirea si rezolvarea tuturor problemelor legate de deservire a clientilor si pastrarea la dosar a reclamatiilor.

    Alte informatii

    PR/024525

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (55)