Merchandiser - Modern Trade - Timisoara
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate in peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus in primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipa de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Responsabilitățile principale:
- Sa asigure aprovizionarea permanenta a rafturilor cu toate produsele CLIENTULUI existente in depozitele magazinului;- Sa asigure stocul optim de marfa pentru clienti si dezvolta relatiile cu acestia (evitare situatii OOS);
- Sa verifice aranjarea produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii, iar daca intampina greutati sa informeze seful de raion si apoi seful direct;
- Sa verifice termenele de valabilitate ale produselor si sa le expuna in functie de termene (FIFO);
- Sa controleze zilnic existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului;
- Sa informeze seful direct de evolutia sortimentala si a pretului produselor similare furnizate de firme concurente;
- Sa asigure o legatura permanenta cu seful direct, in vederea unei acoperiri continue a necesarului de marfa, evitand situatiile “fara stoc” sau “suprastoc”.
Cerințe:
-Studii medii finalizate;
-Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook);
-Orientarea spre consumator;
-Capacitate de comunicare si relationare;
-Abilitati de vanzare si negociere;
-Abilitati numerice;
-Spirit de initiativa;
-Atentie la detalii, creativitate, seriozitate.
Postul este disponibil pe perioadă nedeterminată.
De ce să lucrezi pentru noi?
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste si pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizitioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare de viata
- Pensie privata
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Decontarea transportului
- Petreceri/evenimente companie
- Telefon mobil
- Fun / Relax Area
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Interior Design Manager @IKEA Timisoara Aplica fara CV | |
Sales Team Leader @IKEA Timisoara Aplica fara CV | |
Agent monitorizare preturi Metro Timisoara 1 Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (21) |
Raporteaza eroarea la