ȘEF CENTRU
Angajator: | E.ON Asist Complet |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
E.ON Asist Complet este o companie parte a grupului E.ON România, reprezentată de aceiași oameni în care tu ai încredere de atâția ani.
E.ON Asist Complet este autorizată ANRE și ISCIR pentru a interveni asupra instalației de utilizare gaze naturale, a aparatelor consumatoare de gaze naturale și asupra instalației electrice. Alături de noi, ai la dispoziție echipe de profesioniști autorizați cu o vastă experiență, pentru a-ți proteja familia și casa de pericolele care pot apărea.
Cerinte
Educaţia necesară: Studii superioare finalizate cu examen de licenta;
Experiență în coordonare personal minim 3 ani.
Experienţă în activitățile de prestări servicii
Cunoştinte de legislaţie: cu impact în domeniul de activitate;
Cunoștințe limbi străine: engleză—nivel conversație;
Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
Responsabilitati
Organizează, planifică și coordonează eficient la nivel de Centru, următoarele activități:
-Revizii, verificări și livrarea de servicii specializate, eficiente și de calitate în aria de responsabilitate;
-Verificări tehnice periodice a aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, a cazanelor de apă caldă cu putere P≤400 kW şi a cazanelor de abur de joasă presiune cu debit Q≤0,6 t/h şi a arzătoarelor cu combustibil gazos şi/sau lichid (VTP);
-Mentenanță a aparatelor care intră sub incidența PTA1, în vederea asigurării securității și confortului clienților;
-Reparații și intervenție la instalațiile electrice de joasă tensiune și echipamentele aferente, caracteristice produselor și serviciilor din portofoliul E.ON:
-instalații termie și centrale termice
-instalații de utilizare gaze naturale
-instalații aer condiționat
-instalații pompe de caldură
-stații de încărcare mașini electrice
-instalații panouri fotovoltaice
-alte proiecte proprii companiei sau din Grupul E.ON.
-Monitorizează și asigură menținerea nivelului de retenție al clienților, se preocupă de creșterea și dezvoltarea portofoliului de clienți, a valorii adăugate la nivel de client, precum și asigurarea satisfacției clienților în privința serviciilor livrate;
-Coordonează, organizează și monitorizează toate activitățile operaționale și de vânzări desfășurate în cadrul centrului, pe care îl gestionează;
-Indentifică neconformități , stabilește și aplică măsuri corective, astfel încât să asigure pe toate liniile de activitate, desfășurarea eficientă și de calitate a tuturor sarcinilor de lucru;
-Distribuie eficent sarcinile primite în zona sa de activitate și gestionează resursele interne și externe (firme colaboratoare) în funcție de prioritate și volume de activitate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performanță stabiliți (execuții prestări servicii, montaje, vânzări, mentenanță preventivă și intervenții);
-Asigură suport pentru Managerul Regional;
-Răspunde de încadrarea cheltuielilor în plafonul alocat și realizarea venitului la nivelul bugetat pentru centrul coordonat: urmărește P&L, raportează și acționează în consecință în cazul fluctuațiilor;
-Realizează analize, rapoarte specifice ariei de activitate necesare monitorizării și analizării stadiului/ gradului de îndeplinire a activităților și obiectivelor, precum și alte rapoarte solicitate;
-Participă la implementarea proiectelor, la care este desemnat, pentru a oferi suport managerilor de proiect, atât pentru proiectele în derulare, cât și pentru cele noi;
-Analizează, periodic, indicatorii proprii centrului coordonat, propune și urmărește implementarea acțiunilor corective;
-Prelucrează, monitorizează și asigură respectarea tuturor procedurilor, instrucțiunilor de lucru și a legislației în vigoare pe toate arile de activitate, inclusiv utilizarea echipamentelor IT și operarea sistemelor imformatice de către întreg colectivul de personal, din cadrul centrului.
Alte informatii
Abilităţi deosebite de coordonare, lucru în echipă, comunicare;
Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor;
Capacitate de planificare, control, organizare şi prioritizare a sarcinilor;
Abilități de lucru în mod structurat și strategic;
Abordare proactivă şi creativă de rezolvare a problemelor;
Nivel ridicat de cunoaștere a managementului schimbării;
Abilități de leader și relaționare interpersonală;
Angajament profesional la nivel ridicat;
Permis de conducere auto cat. B;
Mobilitate: deplasări, delegaţii.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Al 13-lea salariu
- Prime de vacanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Decontarea transportului
- Plata / compensare ore suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tehnician productie PMD Ploiesti, | |
Civil Site Manager Aplica fara CV | |
Technical Sales Support Engineer – Ploiești (Hybrid work) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (59) |
Raporteaza eroarea la