Referent de specialitate, Serviciu Mentența si Suport Logistic

Angajator: CEC Bank
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.10.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.

    In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.

    Esti interesat de domeniul financiar-bancar?

    Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?

    Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?

    Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!

    Cerinte

    Dacă știi despre tine că ai:

    🎈Studii superioare finalizate(studiile tehnice/ financiar contabile constituie un avantaj);
    🎈Experiența relevantă de minim 2 ani în domeniul logistic (gestiune imobile, amenajare spatii de lucru, facility management etc);
    🎈Cunoștinte economice de bază, cunoștinte financiar-contabile minime;
    🎈Foarte bune cunostinte de lucru cu calculatorul (pachetul MSOffice);
    🎈Capacitate de a planifica si organiza activitatea specifica postului;
    🎈Integritate si atitudine pro-activa, orientata spre solutii rapide;
    🎈Permis de conducere – categoria B si disponibilitate pentru deplasări și muncă de teren;

    Responsabilitati

    Ce vei face în acest rol?

    🎈Gestionezi contractele de închiriere, iar dupa caz negociezi clauzele cadru;
    🎈Întocmești și gestionezi baza de date cu contractele de închiriere, actele de proprietate ale proprietarilor;
    🎈Faci propuneri de achizitii bunuri, servicii si lucrari, pe aria specifica de activitate si dupa aprobarea acestora, semnezi contractele de achizitie;
    🎈Întreprinzi demersurile necesare pentru obținerea acordurilor de conectare/ deconectare la/de la retelele de furnizare a utilităților în cazul înfiintării/relocării/desființării unitătilor bancare pe raza judetului;
    🎈Preiei spaţiile de la proprietari în baza Contractelor de închiriere, prin semnarea proceselor verbale de predare-primire din partea Băncii;
    🎈Participi în comisiile de recepții ale lucrărilor de reparații;
    🎈Gestionezi parcul auto și activitatea de transport de bunuri și persoane;
    🎈Participi la procesul de inventariere anuala a imobilizarilor corporale ale Băncii, a investitiilor în curs și a stocurilor aflate în magazie, cu excepția elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, în Centrală și cladirile Centralei din teritoriu;
    🎈Gestionezi foile de parcurs de la autoturismele aflate în parcul auto al sucursalei;
    🎈Verifici periodic pe teren, starea imobilelor proprietatea Băncii, conformitatea documentațiilor cadastrale, sesizând, când este cazul, schimbarile ce țin de patrimoniul imobiliar al Băncii;
    🎈Promovezi relații de buna colaborare cu furnizorii de utilitati, cu asociatiile de locatari/proprietari, respectiv cu vecinii directi ai spațiilor unde suntem chiriași și rezolvi pe cale amiabila problemele apărute în acest domeniu;
    🎈Urmarești executarea lucrărilor de reparații, efectuarea plătilor de catre asigurator și închiderea dosarului de daune.

    Alte informatii

    Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:

    🎈O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
    🎈Experiențe de învățare centratepe acumularea de noi competențe;
    🎈Colegi veseli și ambițioși,gata oricând să te ajute.


    Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău până la data de 29.10.2024.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (107)