Referent de specialitate, Serviciu Mentența si Suport Logistic
Angajator: | CEC Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.
In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.
Esti interesat de domeniul financiar-bancar?
Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?
Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?
Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!
Dacă știi despre tine că ai:
🎈Studii superioare finalizate(studiile tehnice/ financiar contabile constituie un avantaj);
🎈Experiența relevantă de minim 2 ani în domeniul logistic (gestiune imobile, amenajare spatii de lucru, facility management etc);
🎈Cunoștinte economice de bază, cunoștinte financiar-contabile minime;
🎈Foarte bune cunostinte de lucru cu calculatorul (pachetul MSOffice);
🎈Capacitate de a planifica si organiza activitatea specifica postului;
🎈Integritate si atitudine pro-activa, orientata spre solutii rapide;
🎈Permis de conducere – categoria B si disponibilitate pentru deplasări și muncă de teren;
Ce vei face în acest rol?
🎈Gestionezi contractele de închiriere, iar dupa caz negociezi clauzele cadru;
🎈Întocmești și gestionezi baza de date cu contractele de închiriere, actele de proprietate ale proprietarilor;
🎈Faci propuneri de achizitii bunuri, servicii si lucrari, pe aria specifica de activitate si dupa aprobarea acestora, semnezi contractele de achizitie;
🎈Întreprinzi demersurile necesare pentru obținerea acordurilor de conectare/ deconectare la/de la retelele de furnizare a utilităților în cazul înfiintării/relocării/desființării unitătilor bancare pe raza judetului;
🎈Preiei spaţiile de la proprietari în baza Contractelor de închiriere, prin semnarea proceselor verbale de predare-primire din partea Băncii;
🎈Participi în comisiile de recepții ale lucrărilor de reparații;
🎈Gestionezi parcul auto și activitatea de transport de bunuri și persoane;
🎈Participi la procesul de inventariere anuala a imobilizarilor corporale ale Băncii, a investitiilor în curs și a stocurilor aflate în magazie, cu excepția elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, în Centrală și cladirile Centralei din teritoriu;
🎈Gestionezi foile de parcurs de la autoturismele aflate în parcul auto al sucursalei;
🎈Verifici periodic pe teren, starea imobilelor proprietatea Băncii, conformitatea documentațiilor cadastrale, sesizând, când este cazul, schimbarile ce țin de patrimoniul imobiliar al Băncii;
🎈Promovezi relații de buna colaborare cu furnizorii de utilitati, cu asociatiile de locatari/proprietari, respectiv cu vecinii directi ai spațiilor unde suntem chiriași și rezolvi pe cale amiabila problemele apărute în acest domeniu;
🎈Urmarești executarea lucrărilor de reparații, efectuarea plătilor de catre asigurator și închiderea dosarului de daune.
Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:
🎈O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
🎈Experiențe de învățare centratepe acumularea de noi competențe;
🎈Colegi veseli și ambițioși,gata oricând să te ajute.
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău până la data de 29.10.2024.
- Bonus de performanta
- Bonus anual
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Plata / compensare ore suplimentare
- Zile libere suplimentare
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Supervizor Logistica Aplica fara CV | |
Specialist logistica Aplica fara CV | |
Junior Quality Specialist in Logistics Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (112) |
Raporteaza eroarea la