Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (111)

Referent de specialitate, Serviciu Mentența si Suport Logistic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CEC Bank active.


Vezi toate job-urile Referent de specialitate, Serviciu Mentența si Suport Logistic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: CEC Bank
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.

    In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.

    Esti interesat de domeniul financiar-bancar?

    Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?

    Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?

    Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!

    Cerinte

    Dacă știi despre tine că ai:

    🎈Studii superioare finalizate(studiile tehnice/ financiar contabile constituie un avantaj);
    🎈Experiența relevantă de minim 2 ani în domeniul logistic (gestiune imobile, amenajare spatii de lucru, facility management etc);
    🎈Cunoștinte economice de bază, cunoștinte financiar-contabile minime;
    🎈Foarte bune cunostinte de lucru cu calculatorul (pachetul MSOffice);
    🎈Capacitate de a planifica si organiza activitatea specifica postului;
    🎈Integritate si atitudine pro-activa, orientata spre solutii rapide;
    🎈Permis de conducere – categoria B si disponibilitate pentru deplasări și muncă de teren;

    Responsabilitati

    Ce vei face în acest rol?

    🎈 Asiguri, prin incheierea de contracte de prestari servicii / comenzi urmatoarele:
    a. furnizarea de utilitati (apa-canal; electricitate; salubritate etc);
    b. servicii de curatenie in spatiile Bancii si zonele pietonale limitrofe;
    c. functionarea si intretinerea instalatiilor (electrice; sanitare, incalzire, climatizare etc.) si a echipamentelor;
    d. lucrari de reparatii si intretinere cladiri;
    e. servicii postale si curierat rapid;

    🎈 Avizezi facturile de plată aferente consumurilor lunare, asigurându-te de conformitatea acestora cu prevederile contractuale și consumurile reale;

    🎈Promovezi relații de bună colaborare cu furnizorii de utilități, asociațiile de locatari/proprietari și vecinii direcți, rezolvând pe cale amiabilă problemele apărute în acest domeniu;

    🎈Efectuezi inspecții periodice pentru a determina necesarul de lucrări de întreținere și reparații la spatiile Bancii;

    🎈Asiguri menținerea în stare de funcționare a instalațiilor interioare de furnizare a utilităților și reducerea/eliminarea pierderilor din rețele;

    🎈Te asiguri de preluarea documentației Cărții Tehnice de la Serviciul Investiții, pentru amenajări/reamenajări;

    🎈Coordonezi și controlezi Prestatorii selectați pentru livrarea bunurilor, serviciilor și lucrărilor pe bază de contract sau comandă;

    🎈 Participi în comisiile de recepție ale lucrărilor de reparații.

    Alte informatii

    Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:

    🎈O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
    🎈Experiențe de învățare centratepe acumularea de noi competențe;
    🎈Colegi veseli și ambițioși,gata oricând să te ajute.


    Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău până la data de 12.11.2024.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou