Customer Service - dep. Calitate (f/m)

Angajator: Lidl Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.12.2024
    Remote work: On-site

    Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine.

    Rolul tau
    • Vei raspunde apelurilor si email-urilor primite de la clienti, asigurand asistenta conform conditiilor si procedurilor companiei;
    • Vei identifica si prioritiza problemele semnalate de clienti si vei oferi suport pentru rezolvarea acestora;
    • Vei colabora cu furnizorii si echipele interne pentru a oferi un raspuns la sesizarile clientilor;
    • Vei introduce informatii in sistem, actualizand problemele semnalate si solutiile propuse;
    • Vei completa rapoarte despre sesizarile primite, procesandu-le conform instructiunilor de lucru specifice.

    Profilul tau
    • Ai studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    • Experienta anterioara in Customer Service constituie un avantaj;
    • Cunosti la nivel mediu spre avansat limba engleza; cunoasterea limbii germane constituie un avantaj;
    • Esti o persoana amabila, rabdatoare, orientata catre clienti, cu bune abilitati de comunicare;
    • Lucrezi cu placere intr-o echipa, dar poti lucra usor si independent;
    • Dai dovada de atentie la detalii, responsabilitate, flexibilitate si adaptabilitate in fata provocarilor.

    Oferta noastra
    • Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat;
    • Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si de un salariu competitiv si un pachet complex de beneficii (tichete de masa, tichete cadou de Paste si Craciun, bonusuri anuale si bonus jubiliar etc);
    • Pentru ca sanatatea ta conteaza pentru noi, vei beneficia de asigurare medicala privata si asigurare de viata si accident;
    • Conteaza pe noi pentru zile de concediu in plus, pe masura ce cresti alaturi de noi.
    • Ne dorim ca ziua ta de nastere sa fie speciala si de aceea, iti oferim o zi libera de care sa te bucuri;
    • Conteaza pe noi pentru dezvoltarea ta continua asigurata de programele de training dedicate pe care le oferim.

    #NoiLidl asiguram un sistem de salarizare echitabil si nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei.

    • Ai studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    • Experienta anterioara in Customer Service constituie un avantaj;
    • Cunosti la nivel mediu spre avansat limba engleza; cunoasterea limbii germane constituie un avantaj;
    • Esti o persoana amabila, rabdatoare, orientata catre clienti, cu bune abilitati de comunicare;
    • Lucrezi cu placere intr-o echipa, dar poti lucra usor si independent;
    • Dai dovada de atentie la detalii, responsabilitate, flexibilitate si adaptabilitate in fata provocarilor.

    Suntem prezenti pe piata din Romania din 2011, iar de atunci ne dezvoltam sustenabil, oferind produse de calitate clientilor, respect partenerilor, sustinere comunitatilor locale, iar angajatilor nostri, un loc de munca sigur ce tine cont de beneficiile care conteaza pentru ei cu adevarat.
    In prezent, in Romania avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice si peste 10.500 de angajati in toata tara. In 2023, am fost desemnati Angajator de Top atat in Romania pentru al 7-lea an consecutiv, iar in Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
    Fie ca lucreaza in magazine, in depozite sau in sediile administrative, toti colegii nostri se dedica acelorasi valori si motivatiei de a fi zi de zi, impreuna, tot mai buni.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (162)