Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager – Modern Trade BUCURESTI, | |
Sales & Business Developer – Proiecte BUCURESTI, | |
Reprezentant medical – Bucuresti BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (114) |
Ofițer Tranzacții Clienți – Agenția Colentina Piața Alba Iulia
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CEC Bank active.Vezi toate job-urile Ofițer Tranzacții Clienți – Agenția Colentina Piața Alba Iulia active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Scurta descriere a companiei
Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.
In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.
Esti interesat de domeniul financiar-bancar?
Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?
Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?
Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!
Cerinte
Dacă știi despre tine că ai:
Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
Vârsta minimă 21 ani;
Experiență în activitatea bancară (avantaj);
Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare și prezentare;
Capacitate de planificare și prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare de probleme; atenție la detalii, corectitudine;
Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
Cunoștințe bune de limba engleză/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate, constituie un avantaj;
Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).
Responsabilitati
Ce vei face în acest rol?
Promovezi, acorzi consultanță și asiguri vânzarea întregii game de produse și servicii ale băncii;
Gestionezi relația cu clienții băncii;
Răspunzi solicitărilor clienților cu privire la operațiunile în conturile deținute de aceștia, respectând reglementările interne;
Efectuezi operațiuni cu numerarul (în lei și valută); asiguri recepția, verificarea, acceptarea, validarea și procesarea instrumentelor/ ordinelor de plată, inclusiv existența disponibilului în cont, în baza documentației furnizate de clienți și a reglementarilor interne ale băncii;
Verifici criteriile de eligibilitate pentru clienți (în cazul produselor de creditare) și primești, în conformitate cu procedurile interne, documentația necesară analizei și aprobării cererilor de finanțare;
Execuți activitățile specifice operațiunilor valutare operând instrumentele specifice acestora (acreditive, incassouri, ordine de plată condiționate, cec-uri în valută);
Gestionezi și răspunzi de numerarul și valorile aflate în casierie, în conformitate cu reglementările BNR și reglementările băncii; asiguri desfășurarea în condiții optime a activității de casierie în cadrul agenției.
Alte informatii
Vino în echipa CEC Bank Piața Alba Iulia! Te așteaptă:
O echipă orientată către clienți și un mediu de lucru competitiv;
Experiențe de învățare centratepe acumularea de noi competențe;
Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău până la data de 30 octombrie 2024
Raporteaza eroarea la