Senior Accountant

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Studii superioare economice
    Experienta minim 3-5 ani intr-o pozitie similara
    Cunostinte operare SAP sau sisteme contabilitate similare constituie un avantaj
    Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel mediu/avansat
    Stapanirea normelor si a procedurilor contabile si financiare
    Cunostinte limba engleza nivel mediu (scris si vorbit)
    Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa
    Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate dе a invata
    Respectarea termenelor limita.

    Responsabilitati

    Asigura evidenta contabilа а sociеtatilor alocate аcopеrind toata gаmа dе trаnzаctii (imobilizari, stocuri, contаbilitateа tеrtilor, trеzorеriе, contаbilitаtеа cheltuiеlilor si а veniturilor, calculul rezultаtului financiаr).

    Raspunde de intocmirea balantei de verificare lunara pentru companiile alocate.

    Rаspundе de: opеrareа zilnica a facturilor de la furnizori si transmiterea acestora la plata, verificarea soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei, incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri / cheltuieli si alocarea pe coduri de buget, operarea facturilor emise in contabilitate, alocarea incasarilor pe facturi si in avans.

    Verifica facturile de la furnizori in conformitate cu regulile interne (existenta contractului semnat, a garantiei si a asigurarii, precum si a certificatului de residenta fiscala garantie, dupa caz).

    Angajeaza discutii (telefonic sau e-mail) cu furnizorii si clientii pentru obtinerea de documente, confirmari de solduri si alte informatii necesare.

    La nevoie efectueaza activitati de trezorerie in functie de necesitati: intocmeste ordine de plata, dispozitii de plata externa, declaratii pentru incasarile externe, negociaza cursurile de schimb pentru vazarile/cumpararile de valuta, retrage numerar.

    La nevoie este resposabil cu efectuarea operatiunilor curente de casierie si asigura respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar, pentru Portofoliul alocat.

    Intocmeste lunar reconcilierea soldurilor din modulul de vanzari si cel de cumparari cu soldurile conturilor contabile 411,461 si 401,404 (in lei si in devize), precum si rapoarte privind situatia costurilor si comparatia acestora cu bugetul.

    Verifica lunar corelarea jurnalelor de vanzari si de cumparari cu facturile si fisele de cont conform perioadei fiscale si intocmeste balanta de verificare lunara precum si situatiile financiare semestriale/anuale.

    Administreaza modulul de mijloace fixe, calculeaza si verifica amortizarea; efectueaza anual inventarierea fizica a mijloacelor fixe.

    Intocmeste lunar/trimestrial declaratiile fiscale conform prevederilor legale in vigoare, folosind varianta corecta a programenlor puse la dispozitie de ANAF; intocmeste registrele contabile si fiscale conform legii. Pastreaza relatia cu ANAF si DITL, verifica fisele de platitor, obtine certificate de atestare fiscala, urmareste restuirea sumelor debitoare, etc.

    Raspunde de arhivarea, circulatia si pastrarea documentelor contabile in conformitate cu politicile interne ale departamentului/companiei.

    Pregateste trimestrial si ocazional documentatia si informatiile necesare desfasurarii auditului (fise de cont, scrisori de solicitare confirmare sold, alte informatii si documente) sub indrumarea Contabilului Sef;

    Se informeaza constant in legatura cu modificarile legale din domeniile contabil si fiscal.

    Sa asigure o buna colaborare cu colegii din departamentul financiar-contabilitate si cu cei din celelalte departamente.

    Alte informatii

    Salariu competitiv corespunzator performantei si activitatii desfasurate

    Tichete masa; tichete vacanta; tichete cadou

    Asigurare medicala de sanitate (Groupama) si abonament medical (Regina Maria)

    Bonus performanta, prima Craciun

    Participarea la cursuri/seminarii de specialitate.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Short Fridays
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (72)