Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Specialist (remote) Aplica fara CV | |
Customer Service Spanish Team Manager, Delivery Station Liaison Remote | |
Customer Support with English (Work from home) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (391) |
Customer Support Team Lead
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bitcoin Romania active.Vezi toate job-urile Customer Support Team Lead active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bitcoin Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
BITCOIN ROMÂNIA este primul operator şi liderul pieţei #cryptoATM din România şi din Europa de Est, fiind şi deţinătorul primei şi celei mai mari platforme de tranzacționare de cryptomonede din piaţa locală.
Ȋn Mai 2014 am inaugurat in Bucuresti primul crypto-ATM din Europa continentală. Astăzi ne aflăm la pragul primelor 100 de unităţi crypto-ATM si intenţionăm să depăşim 300 de unităţi operaţionale la finalul acestui an.
Avem o echipă extraordinară si în continuare ne dorim alături de noi colegi si parteneri care să ne ajute să transpunem aceste aspiraţii în realitate.
Cerinte
Calitatile de care ai nevoie pentru a avea success:
• Licență în comunicare, administrarea afacerilor sau un domeniu conex (de preferat).
• Experiență dovedită de cel puțin 2 ani într-un mediu de call center, de preferință incluzând experiență într-un rol de supervizare sau de conducere.
• Abilități de conducere și management, cu capacitatea de a inspira și motiva membrii echipei.
• Abilități de comunicare excelente, atât verbale cât și scrise, cu capacitatea de a interacționa eficient cu clienții și membrii echipei.
• Cunoașterea aplicațiilor software Microsoft Office și soluții specifice call center (. While1).
• Abilitatea de a prospera într-un mediu dinamic, cu ritm rapid și de a se adapta la prioritățile în schimbare.
• Abilități puternice de rezolvare a problemelor și atenție la detalii.
• Capacitatea de a lucra cu program flexibil, inclusiv la sfârșit de săptămână, după cum este necesar.
Responsabilitati
In calitate de Customer Support Team Lead, vei fi responsabil(ă) pentru supravegherea și gestionarea unei echipe de (2) reprezentanți ai serviciului pentru clienți și (2) agenți de securitate pentru a asigura furnizarea de servicii de înaltă calitate și atingerea obiectivelor de performanță. Vei juca un rol cheie în instruirea, instruirea și motivarea membrilor echipei pentru a excela în rolurile lor, precum și în conducerea inițiativelor de îmbunătățire continuă pentru a spori eficiența și eficacitatea generală a echipei.
Principalele tale responsabilitati vor fi:
• Oferiti customer support fizic, telefonic si prin chat pentru clientii companiei
• Conduceți prin exemplu și oferiți coaching, feedback și formare continuă membrilor echipei pentru a le îmbunătăți abilitățile și capacitățile.
• Monitorizați și evaluați performanța echipei și luați măsuri corective după cum este necesar pentru a îmbunătăți performanța.
• Gestionați întrebările escaladate ale clienților și rezolvați problemele în timp util și profesional.
• Colaborati cu alte departamente pentru a asigura comunicarea și coordonarea fără întreruperi a activităților.
• Optimizați procesele fluxului de lucru și îmbunătățiți eficiența generală a echipei.
• Generați rapoarte și analizați datele pentru a identifica tendințele, modelele și zonele de îmbunătățire.
Alte informatii
Beneficii:
• Sansa de a lucra in domeniul crypto, un domeniu inovativ si de viitor
• Amplasare birou ultracentrala
• Mediu de lucru colaborativ și de sprijin
• Proiecte interesante și provocatoare
Salariu
4500 RON
Raporteaza eroarea la