Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (109)

Retail Loans Document Verification Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Garanti BBVA Romania active.


Vezi toate job-urile Retail Loans Document Verification Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Garanti BBVA Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    La Garanti BBVA Romania am creat un climat care inspiră colaborarea și comunicarea. Am  construit astfel o echipă unită și energică, care pune întotdeauna clientul pe primul loc. Susținem aspirațiile colegilor noștri și îi încurajăm să se perfecționeze continuu și să își urmeze pasiunile. Ca echipă, ne preocupă creșterea eficienței operaționale și îmbunătățirea constantă a serviciilor oferite clienților.

    Cerinte

    Minim 2 ani experienta verificare/analiza/ administrare credite retail;

    Limba Engleza - nivel mediu/avansat;

    Studii superioare;

    Atentie la detalii, gandire analitica.

    Responsabilitati

    Primeste de la agentii aplicatia de credit pentru evaluare;

    Verifica si analizeaza documentele din aplicatia de credit;

    Valideaza informatiile din aplicatia de credit, cum ar fi datele demografice, de angajare si venituri;

    Calculeaza venitul eligibil si il introduce in sistem;

    Efectueaza controlul aplicatiilor de credit;

    Se asigura ca procesul de analiza a documentelor se desfasoara in concordanta cu procedurile in vigoare;

    Actioneaza in scopul prevenirii riscului operational, reputational si de conformitate (respectand normele de cunoastere a clientelei, de prevenire a spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism);

    Verifica in mod constant nivelul riscului in area sa de coordonare pentru a preveni toate situatiile potential nefavorabile pentru Banca;

    Asigura imbunatatirea continua a sistemelor si procedurilor din cadrul ariei sale de coordonare;

    Prezinta rapoarte periodice de activitate conform solicitarilor conducerii departamentului.